צפו: מעמד סליחות בבית הכנסת בני תורה בית יוסף ברמה ד’

כמיטב המסורת, התקיים מעמד הסליחות והתרת נדרים בבית הכנסת החדש ברמה ד'.

אמש (שלישי) התקיים מעמד סליחות והתרת נדרים בבית הכנסת החדש “בני תורה – בית יוסף” ברמה ד’. במעמד השתתפו אברכים תושבי השכונה ומסביב. צלם חדשות 418 היה ותיעד.

 

 

 

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו: אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות באמריקאים

ראש הממשלה נתניהו במפגש עם קורס קצינים קרביים במילואים בגוש עציון: ״אני מאוד מעריך את התמיכה שקיבלנו מידידינו האמריקאים, אבל אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות ולבנות מערך חימוש עצמאי שלנו״

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן