אמש (שלישי) התקיים מעמד סליחות והתרת נדרים בבית הכנסת החדש “בני תורה – בית יוסף” ברמה ד’. במעמד השתתפו אברכים תושבי השכונה ומסביב. צלם חדשות 418 היה ותיעד.
ראש הממשלה נתניהו במפגש עם קורס קצינים קרביים במילואים בגוש עציון: ״אני מאוד מעריך את התמיכה שקיבלנו מידידינו האמריקאים, אבל אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות ולבנות מערך חימוש עצמאי שלנו״