קבוצת נתיב ושפיר הנדסה יקימו שכונה חדשה בבית שמש במסגרת מכרז “תכנן ובנה”

קבוצת נתיב ושפיר הנדסה יקימו במשותף שכונה חדשה בבית שמש במסגרת מכרז "תכנן ובנה" - על עתודת הקרקע הזמינה האחרונה בשכונת רמת בית שמש ד' המיועדת לציבור הדתי והחרדי. ר' שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן: "פרויקט זה מצטרף לשלל פרויקטים שאנו מקדמים לאורך שלושה עשורים בבית שמש בהיקף של אלפי יחידות דיור".

1,036 יחידות דיור חדשות יוקמו על עתודת הקרקע הזמינה האחרונה בבית שמש, בשווי של מעל מיליארד וחצי שקל. מקימות הפרויקט, שמיועד לדירות “מחיר מופחת”, דירות מחירי שוק חופשי ודירות לדיור מוגן, הן קבוצת נתיב – פיתוח ויזמות נדל”ן ושפיר הנדסה. שתי החברות שילמו לרמ”י כ-280 מיליון שקל על עלות הקרקע, ובכך מימשו את זכייתן לפרויקט הנדל”ן הגדול בבית שמש.

מכרז “תכנן ובנה” בבית שמש הוא השני מסוגו בישראל. מדובר בפרויקט משמעותי ובעל היקף עצום שיוקם עם היכולת הפיננסית המשותפת של שתי החברות הוותיקות. קבוצת נתיב הינה חברת נדל”ן ותיקה בבעלותו של ר’ שמחה גריידינגר הפועלת מזה 30 שנה בתחום, וברזומה שלה אלפי יחידות דיור בהיקפים משמעותיים. זכייתה במכרז להקמת שכונה שלמה נוספת מעידה על האמון הרב לו היא זוכה הודות לחוסנה הפיננסי ויציבותה המוכחת.  

המכרז הנוכחי כולל תכנון, פיתוח ובניית שכונת מגורים שלמה שתכלול 1,036 יחידות דיור חדשות וכמו כן מוסדות ציבור, תשתיות, מרכזי תעסוקה, גני ילדים ובתי כנסת, במתחם ד’5 בבית שמש – עתודת הקרקע הזמינה האחרונה בשכונת רמת בית שמש ד’ המיועדת לציבור הדתי והחרדי. בהתאם לתנאי המכרז, השטח ממוצע של יחידת דיור בפרויקט עומד על כ-105 מ”ר. בנוסף, ייבנו שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-8,000 מ”ר, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך ועוד. 

ר’ שמחה גריידינגר, יו”ר ובעלים קבוצת נתיב פיתוח נדל”ן: “אני שמח על הצטרפותה של חברת שפיר למיזם הענק הזה בבית שמש. מדובר בפרויקט נוסף המצטרף לשלל הפרויקטים שקבוצת נתיב בונה בבית שמש מזה כ-30 שנה. הפרויקט יהווה הרחבה משמעותית של פעילותינו בבית שמש בכלל וברמת בית שמש בפרט לרווחת הציבור החרדי והאוכלוסייה הכללית שרוצה לגור בעיר.”

טלי כהן, סמנכ”לית שיווק שפיר מגורים: “חברת שפיר ממשיכה לפתח את מגזר הנדל”ן למגורים והנדל”ן המניב שלה ולקחת חלק בפרויקטים חדשים ואיכותיים לטובת רוכשי הדירות, ובכך לגוון את פעילויות החברה וצבר הפרויקטים שלה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן