הרב שמואל רוזנברג מונה לרב קהילת ‘אור מנחם – חב”ד’ ברמה ד1

מי שנקרה בשנה-שנתיים החולפות לשפלת יהודה בואכה הרי ירושלים, הבחין מן הסתם בהתפתחות המרשימה: בין רכסי ההרים בשיפולי בית שמש, עשרות בניני אבן רבי קומות צומחים ועולים. רובע מגורים חדש – רמת בית שמש ד’ – קורם עור וגידים לצד הרובעים ה”וותיקים”, שנבנו אף הם זה לא מכבר.

בימים אלו ממש, גל נוסף של אכלוס נמצא בעיצומו, ומאות תושבים חדשים מצטרפים לשכונה, לצד התושבים, גם מרכזי תורה ותפילה ומוסדות חינוך חדשים – הלב הפועם של כל קהילה. בשורה זו לא פסחה על קהילת חב”ד המקומית, ומשפחות רבות מצטרפות בימים אלה לקהילה המתגבשת.

לאור קצב ההתפתחות המהיר, ובכדי לענות על צרכי הקהילה, נערך משאל בשבוע האחרון בו הוחלט למנות את הרה”ח הרב שמואל רוזנברג שליט”א, מייסד בית הכנסת, לרב הקהילה, הרב, שניחן בהנהגה עם מאור פנים לכל אחד, עסק ופעל במסירות נפש בשנתיים האחרונות לרכז ולגבש את מנייני התפילות, ההתוועדויות, השיעורים ושאר פעילויות הקהילה.

אמש, התכנסו חברי קהילת “אור מנחם-חב”דברמת בית שמש ד1 – מהנחשונים להקים בית כנסת בשכונה – בכדי להכריז על מינויו של הרב רוזנברג כרב הקהילה.

“מדובר בתהליך שיצעיד את בית הכנסת וקהילת אור מנחם-חב”ד למקום משמעותי ורחב יותר. בעז”ה זה יהיה לתועלת הציבור ולהרחבת הפעילות בשכונה”, משתף אותנו ר’ נתן לוי, מפעילי הקהילה.
בשעות האחרונות, עם הגיע בשורת המינוי, נגשו רבנים וחברים לברך את הרב הנבחר ולאחל לו כי יאריך ימים על ממלכתו מתוך בריאות איתנה, וכי יזכה להרים את קרן הקהילה.

בין המשתתפים נמנו הרה”ח הרב חיים אליהו גלוכובסקי שליט”א, רב קהילת חב”ד רמב”ש ג’, והרה”ח הרב אלחנן כהן שליט”א מראשי ישיבת מעיינות, הרב דוד ביבאס שליט”א – הרב בקהילת בית יוסף הספרדי רמב”ש ד1 וכן חברי הקהילה ואנ”ש בית שמש.

הרה”ח הרב מיכאל שלמה אבישיד שליט”א, רב קהילת חב”ד ברמב”ש א’, שלח אף הוא את ברכותיו לרגל המינוי, ומחזק את ידיו של הרב החדש בעבודת הקודש.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן