נפתחה תערוכת תמונות מימי הקמתה של בית שמש

אתמול (שני) נפתחה בבניין העירייה תערוכה מיוחדת של צילומים מאת אחד מוותיקי העיר בית שמש ראובן נעמת.

אתמול (שני) נפתחה בבניין העירייה תערוכה מיוחדת של צילומים מאת אחד מוותיקי העיר בית שמש ראובן נעמת. התמונות מציגות את ימיה המוקדמים של העיר, שהחלה את דרכה כמעברה וכיום מונה קרוב ל-150 אלף תושבים מכל העולם.

ראובן, איש חובק עולם שהגיע לבית שמש בגיל 7 מאפגניסטן, תיעד ושמר בקפידה את התמונות וחלק מהנוכחים בטקס אף זיהו את עצמם ואת בני משפחתם. האירוע התקיים בסיוע של אוצר התערוכה וחבר וועד המנהל של בית הקשיש אלי וענונו ונכח בו ד”ר סלימאן חטיב, מרצה במכללת גורדון לחינוך ומנהל בית ספר ביישוב יאנוח, לו היכרות ארוכת שנים עם ראובן.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “אירועים מסוג זה מזכירים לכולנו את העבר שלנו ואת המורשת של מי אנחנו בוחרים להנציח. בית שמש ממשיכה להיות עיר של קהילות מגוונות מכל העולם וזה ניכר גם כן במשתתפים היום. מעכשיו, כל אלו שיבקרו בבניין העירייה יחוו את העבר בצורה אותנטית ומרגשת. אני רוצה להודות לראובן נעמת שצילם, תיעד ושמר את העבר בזכות עדשת המצלמה, לאיציק קניזו ואלי וענונו על ליווי התערוכה ומתן החסות לטובת קיומה ולכל המשתתפים המכובדים שבאו מקרוב ומרחוק. בזכות אירועים מסוג זה אנחנו זוכים להמשיך לזכור. אני מזמינה את כולם להגיע ולהתרשם, ההנאה מובטחת”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן