שינויים במסלולי קווי התחבורה הציבורית בעיר

בעקבות פניית ראש העיר למשרד התחבורה, ישתנו מספר קווים בעיר לטובת התושבים והנוסעים

בעקבות פניות תושבים בנוגע לתחבורה הציבורית בעיר, ראש העיר ד”ר עליזה בלוך זימנה ללשכתה נשי הצוות במשרד התחבורה, זאת לצד שליחת מכתב בנושא למשרד התחבורה בתאריך 20.7. לאחר שהתקיימה הפגישה והועלו הטענות הוחלט על מספר שינויים שייכנסו לתוקף החל מתאריך 29.8:

קו 4א-  הקו יעבור במעפילי אגוז ובנחל רפאים וייצא בכל 20 דקות. מטרת הפעולה היא לחזק לתת מענה במסלול הדומה לקו 19 ועל מנת לתת כיסוי למוסדות החינוך ברחוב נפל רפאים. שינויים אלו במסלול יצמצמו את מרחקי ההליכה של הנוסעים אל התחנות.

קו 21- הקו יקשר בין ג’1 ל-ג’2 וייסע מזכריה הנביא לאליהו הנביא. הקו צפוי להתארך בעתיד.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

מרן בשיקגו: “בני הישיבות והכוללים בארץ נרדפים ע”י בתי המשפט”

מרן הגר”ד לנדו שליט”א בשיקגו כחלק מהמסע בארה”ב: “בני הישיבות והכוללים נרדפים על ידי השלטונות ובתי המשפט בארץ על לא עוול בכפם, הצרות מחמירות, אלפי לומדי התורה בארץ ישראל אינם יכולים לחיות כמו שבני אדם רגילים אמורים לחיות”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן