צפו: גפני קורא לבלוך לנהל מו”מ לכניסה לקואליציה

יו"ר דגל התורה ח"כ גפני הגיע הערב (ראשון) לבית שמש וקרא לראש העיר בלוך לנהל מו"מ לכניסת כל הגוש לקואליציה. "יש עוד שנתיים וחצי אני רוצה להיות בקואליציה ולא באופוזיציה, אבל לא נסכים שיעשו מאיתנו צחוק".

יו”ר דגל התורה הגיע הערב לבית שמש לכינוס מנהלי מוסדות של דגל התורה, ובדבריו תקף את התנהלותה של ראש העיר, אולם במקביל קרא להלנהל מו”מ לכניסה לקואליציה.

אני קורא לראשת העיר, תנהלי מו”מ עם כל הגוש, כל אחד והצרכים שלו. אנחנו לא מבקשים לתת דברים שאינם הגיוניים, אבל בהחלט דורשים שמוסד יקבל מבנה. שיהיה תקציב, שתיהיה תרבות תורנית בדיוק כמו בערים האחרות.

“יש עוד שנתיים וחצי לבחירות, ואני קורא לה לנהל מו”מ עם כל הגוש יחד. אני רוצה להיות בקואליציה ולא באופוזיציה, אבל אני לא רוצה שיעשו מאיתנו צחוק. לא נסכים שתיהיה פגיעה בכבוד התורה. אנחנו רוצים לקיים מו”מ ולקבל את מה שמגיע”.

בדבריו, גפני התייחס לסיבה מדוע הולכים בגוש אחד, והסביר. “אני לא דואג לשלומי אמונים, אני דואג לדגל התורה. אני דואג שיקבלו את מה שמגיע. בשביל זה אנחנו צריכים גוש גדול והוא כולל גם את הבית היהודי וגם את אגו”י, וזה כדי שנוכל להגיע למצב שזו תיהיה קואליציה יציבה שתישאר עד הבחירות”.

גפני פנה לראש העיר ואמר: “תפסיקי לשלוח שליחים למנהלי המוסדות ולאיים עלינו שאם תבואו לאסיפה הזו אתם תפגעו. מוטב שלא אדבר על השליח שלה, כי אחרת יהיה רע מאוד”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן