כשלון לחיסונים בבית ספר? 10 תלמידות בלבד התחסנו

מערך החיסונים בבתי הספר נפתח היום בישראל ברמה א' בבית ספר בית יעקב. אלא שמהמידע שהגיע אלינו, התברר כי עד הצהרים התחסנו רק 10 בנות.

האם כבר בתחילת הדרך ניתן לראות כשלון במערך החיסונים בתוככי מוסדות החינוך? העיר בית שמש שהייתה היום לחלוצה במתן חיסונים בבית הספר, עשתה זאת במוסדות החינוך החרדיים, כאשר בית הספר בית יעקב בנות הרמה – שברמה א’, נבחר להיות הראשון למתן החיסונים לתלמידות.

אלא שלאתר 418 נודע כי עד לשעה אחת, הגיעו עשר בנות בלבד לקבל את החיסון המדובר. הראשונה להתחסן הייתה תמר, תלמידה כיתה ז בבית הספר שהייתה למעשה התלמידה הראשונה שהתחסנה בתוך מוסדות החינוך בישראל.

כאן המקום לציין כי בבית הספר ישנן כמה מאות בנות, אולם מעל גיל 12 ישנן כמאה בנות ויותר, ואולם הערכה היא חלקן מחלימות ואולי זו גם הסיבה למספר הנמוך של המתחסנות ביום הראשון.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך :”כל תלמיד או תלמידה שמתחסנים אלו תלמידים שלא מסתכנים. עבורנו בבית שמש כל תלמיד שמגיע מחוסן לתחילת שנת הלימודים הוא עולם מלא. בית שמש נבחרה להוביל את חיסוני התלמידים ואנחנו נעשה זאת לכלל תלמידי העיר. אנחנו לא מכריחים אנו מסבירים ואין לי ספק שבימים הקרובים ההענות תגבר”.

איש חינוך מאחד המוסדות ששוחח עם אתר 418, אמר כי אין בכוונתו לעשות כל קמפיין למען החיסון, על אף שהוא דוגל ומצדד בעד חיסונים, הוא סבור כי אין זה נכון להתערב בשיקול הדעת של ההורים.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן