בית שמש אקספרס בחרה נציגי קשרי קהילה

בית שמש אקספרס בחרה נציגי קשר קהילה למגזר החרדי. בראש צוות קשרי הקהילה יעמוד נתנאל ספרין ולצידו ישרתו את הציבור גם שמחה ברנשטיין ופנחס פקשר.

מתוך השטח ועם השטח, זאת האג’נדה שעל פיה עובד מתן השירות לקהילה של חברת ‘בית שמש אקספרס’. השבוע מונו נציגי קשרי הקהילה המכירים לעומק את מערכת התחבורה הציבורית של בית שמש ויעמדו לשירות ציבור הנוסעים

בתוך חודש מאז כניסת ‘בית שמש אקספרס’ להפעלת מערך התחבורה הציבורית בעיר בית שמש, והשינוי בשטח כבר מורגש. למרות חבלי הלידה והאתגרים הרבים במעבר בין המפעילים והשילוב עם השינויים המאסיביים במערך התח”צ שביצע משרד התחבורה, ‘בית שמש אקספרס’ עושה מאמצים רבים על מנת לקצר את תהליך הכניסה הראשוני שמלווה בחוסר נוחות לתושבים.

כבר בשבוע שעבר עודכן הציבור על שדרוג ושינויים בתחנות ובקווים בעקבות פניה משותפת של תושבים וחברת בית שמש אקספרס. כעת מודיעה החברה על שדרוג נוסף בשירות לתושבים וממנה נציגי קשרי קהילה שתפקידם יהיה לחזק את הקשר של חברת התח”צ עם השטח, לדווח על עיכובים ולדאוג לטיפול מיטבי מהיר.

הנציגים, תושבי העיר שמכירים מהשטח את התחבורה הציבורית של בית שמש והצטרפו לצוות השירות של בית שמש אקספרס על מנת לייעל את השירות ולעמוד לטובת התושבים בכל הנוגע לתחבורה הציבורית בעיר.

בראש צוות קשרי הקהילה יעמוד נתנאל ספרין ולצידו ישרתו את הציבור גם שמחה ברנשטיין ופנחס פקשר. הנציגים הנמרצים, שמוכרים בעיר כמי שפועלים רבות למען התחבורה הציבורית, יהיו זמינים לפניות הציבור ואף יסיירו בשטח בין התחנות כדי למנוע עיכובים ותקלות מבעוד מועד ולהפעיל תגבור במקרה הצורך.

נציגי קשרי הקהילה, יפעלו לצד מוקדי השירות של בית שמש אקספרס המסייעים מדי יום לפניות רבות המגיעות למוקד הטלפוני והמוקדים האחרים.

לדברי נתנאל סאפרין: “אני עוסק בתחום התחבורה הציבורית בבית שמש למעלה מעשור. המוטו שלי הוא נתינה ועזרה לזולת ואני משתדל לעשות זאת הכי טוב שאפשר. תושבי העיר מכירים את מספר הטלפון שלי בעל פה והם יעידו על מענה וסיוע בכל שעות היממה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן