יחד לפסג”ה: תכנית פסג”ה מתחילה פעילות בחינוך החרדי

החל מהשנה יוכשרו סגלי החינוך החרדי בביה"ס האזורי לפיתוח סגלי הוראה (פסג"ה), , עבורם תיפתח חממה לליווי מתמחים ומורים חדשים לצד פתיחת עתודה ניהולית.

ביה”ס האזורי לפיתוח סגלי הוראה (פסג”ה) מהווה מוקד להתמקצעות, להשתלמויות ולהדרכת עובדי הוראה במערכת החינוך. החל מהשנה יוכשרו בביה”ס סגלי החינוך החרדי, עבורם תיפתח חממה לליווי מתמחים ומורים חדשים לצד פתיחת עתודה ניהולית. במסגרת זו יתבצע פיתוח מקצועי מוסדי ב-26 בתי ספר מ”מ וממ”ד וב-85 בתי ספר חרדים. ההכשרה תכלול הוראה דיפרנציאלית, למידה חברתית רגשית, שיפור אקלים בי”ס, הכלה והשתלבות, הוראה היברידית, מתודות ללימוד עצמאי, למידה בינתחומית ורב תחומית. כמו כן, תתבצע הארכת שעות פעילות הפסג”ה לשעות הלילה בהתאם לצרכי המגזר החרדי.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “בבית שמש חייבים לפעול צוותי החינוך המקצועיים ביותר ובהתאם לצרכיהם של המגזרים השונים בעיר. אני מברכת על כניסתה של תכנית פסגה למערכת החינוך החרדית ובטוחה שיחד איתה נוכל להמשיך ולמנף את מערכת החינוך של בית שמש. חנוך לנער על פי דרכו זו לא רק אמירה- זו דרך, ואני מברכת על היכולת לפעול במישור זה במיוחד בעיר משולבת כמו שלנו”.

המשנה לראש העיר וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך: “תלמידי העיר עומדים בראש דאגתנו. הקשב שלנו, ב”ה , נתון להם כל העת. אחת הדרכים המשמעותיות להשפיע ולחזק את התלמידים היקרים היא דרך חיזוק צוותי ההוראה. מרכז הפסג”ה המצוין של העיר בית שמש פותח את שעריו לצוות ההוראה של המגזר החרדי בהתאמות הנדרשות והייעודיות לצוות ההוראה בבתי ספר החרדיים. נחזק את צוותי ההוראה ודרכם את מערכת החינוך”.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן