האופוזיציה דורשת ישיבת מועצה תוך שבוע

האופוזיציה דורשת מראש העיר לכנס את המועצה תוך שבוע, ולהצביע על מספר מהלכים, ביניהם: שינויים בסמכויות הדירקטוריון ושינויים בחברי דירקטוריון בחברות העירוניות ותאגידים בבעלות עירוני.

במכתב ששלחו חברי האופוזיציה לראש העיר בלוך, הם מבקשים לקיים ישיבה שלא מן המניין בתוך שבוע. על פי דרישתם של חברי המועצה מהאופוזיציה, מכיוון שיותר משלישי חברי מועצה מבקשים את כינוס הישיבה, ראש העיר מחוייבת לכנס.

על פי דרישות האופוזיציה הם מבקשים לדון באישור שינויים בסמכויות הדירקטוריון ושינויים בחברי דירקטוריון בחברות העירוניות ותאגידים בבעלות עירוני.

כך למשל הם מבקשים ליטול את סמכויות דירקטוריון החברה העירונית לפיוח בית שמש. לסיים את כהונת הדירקטוריונים בחברה העיונית ולמנות הרכב חדש. כמו כן מבקשים לאשר שינויים בהרכבי הועדות העירוניות והקמת ועדות עירוניות חדשות. למנות יו”ר ועדה מקומית לתכנון ובניה, ולמנות יו”ר ועדת משנה לתכנון ובניה ושינויים בהרכב הועדה.

עוד על הפרק מבחינת האופוזיציה, לבטל את תוכנית חומש של מפעל הפיס, לעלות תכנית ל’הידוק תקציבי לאחריות כלכלית’. ונושאים נוספים ובהם להשית הנחה לשעתיים ראשונות במרכז המסחרי ברמה א’, לקבוע כי כל סכום שמעל ל-5,000 שקלים יחייב את קבלת אישור ועדת כספים, ולהורות לדוברות העירייה להימנע מלתחזק דפי מדיה חברתית שאינם משויכים לעיריית בית שמש.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן