המאבק בבית שמש מחריף: מכתב התראה לראשת העיר

בעקבות ניסיונות ההדחה של חברי המועצה – מכתב התראה חריף לעליזה בלוך # נדרשת לחזור בה מההחלטה על פיטוריו של סגרה"ע הרב שמעון גולדברג מתפקיד יו"ר ועדת תכנון ובניה. ולא - יפנו חברי המועצה לבית המשפט

מאז פיטרה ראשת העיר בית שמש עליזה בלוך, בצעד מפתיע ומעורר ביקורת, את מרבית חברי המועצה מהקואליציה העירוני, ובהם נציגי אגודת ישראל, דגל התורה, הבית היהודי והליכוד, מתנהל קרב ממושך בין הצדדים. ביממה האחרונה העימות מחריף וראשת העיר מקבלת מכתב התראה משפטי בעקבות ניסיונה לפגוע במעמדם של חברי המועצה.

בין השאר, ניסתה בלוך להדיח את סגרה”ע מאגודת ישראל, הרב שמעון גולדברג, מתפקידו כיו”ר ועדת תכנון ובניה המקומית. לטענתה, הדבר מצוי בסמכותה. אולם עוה”ד הילה רווח, המייצגת את חברי המועצה, מבהירה במכתב התראה מנומק היטב כי הדבר אינו בסמכותה של ראשת העיר כלל, משום שגולדברג מונה לתפקיד על ידי מליאת המועצה.

במכתבה, דורשת עוה”ד רווח מראשת העיר לחזור בה בתוך שלושה ימים מהחלטתה השגויה והלא חוקית על הדחתו של גולדברג, ומבהירה כי הנציגים שומרים לעצמם את הזכות לפעול משפטית בנוגע לפגיעה בסמכויות ובשכר של סגני ראש העיר משה שטרית ושמעון גולדברג.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר התכנסו נציגי כלל הקהילות החסידיות בבית שמש, כדי לגבות את חברי המועצה מאגודת ישראל במאבקם מול ראשת העיר. כמו כן, במהלך השבוע, על אף ניסיונות חוזרים ונשנים של ראשת העיר למנוע את כינוס המועצה שלא מן המניין, בניגוד לחוק, לא עלה הדבר בידה והמועצה התכנסה וקיבלה החלטות משמעותיות לטובת התושבים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן