טיול מיוחד: 15 אוטובוסים לאשדוד עם ילדי החינוך המיוחד

טיול מיוחד: 15 אוטובוסים עם ילדים מהחינוך המיוחד בבית שמש יצאו לאשדוד ים, לחוויה שכללה ארוחה בשרית ופעילויות לכ-800 ילדים מהחינוך המיוחד והוריהם.

אתמול (ראשון) יצאו 15 אוטובוסים מבית שמש לאשדוד ים, לחוויה שכללה ארוחה בשרית ופעילויות לכ-800 ילדים מהחינוך המיוחד והוריהם. בזכות שיתוף פעולה של מנהל הרווחה והשירותים החברתיים ומנהל חינוך, נוער וקהילה לצד המרכז למשפחות של ילדים עם מוגבלויות. המרכז פועל במסגרת קשת בבית שמש אשר מעניק את מיטב התנאים לפיתוח המרכז: מרחב פיזי, תשתית לוגיסטית ורוח גבית של אמון, תמיכה ויוזמה.

מרכזי המשפחות של בית שמש נחשבים חריגים בגודלם ומספקים שירותים לכלל האוכלוסיות בעיר. לאור עצימות הפעילות נשלחה לאחרונה בקשה לפיקוח של משרד הרווחה ובו בקשה להרחבת הפעילות של מרכז המשפחות. מדובר בפרויקט ייחודי עבור משפחות בעלות צרכים מיוחדים (צמי”ד) שמופעל בזכיינות על ידי רשת מתנ”סים קהילתיים, זכיין הפרויקט. המרכז מעניק מעטפת תומכת למשפחות שמתמודדות עם גידולו של ילד צמי”ד ומהווה שירות משלים למענה שמציע מנהל הרווחה העירוני.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “המרכזים שלנו מספקים שירות לכולם, ואני שמחה לראות שכל האגפים נרתמים לצורך סיוע להורים במיוחד במהלך תקופת הקיץ המאתגרת. אנו נמשיך לפעול להתרחבות המרכז ולתת מענה לכמה שיותר ילדים ומשפחות. זו מטרתנו ונעמוד בה”.

גל הוכשטיין, מפקח ומרכז קהילה מחוז ירושלים מנהל מוגבלויות: “זהו מספר יוצא דופן של משתתפים לפעילות שכזו ומראה את הצימאון הגדול שיש לפעילויות קהילתיות עבור ילדים עם מוגבלויות ומשפחותיהם. פעילויות אלא נותנות למשפחות הזדמנות להיפגש לפעילות מהנה באווירה נעימה ולא להיפגש רק סביב הלקויות והקשיים. הפעילות המוצלחת מראה לכולנו כי המרכז למשפחות של ילדים עם מוגבלויות היכה שורשים בעיר בית שמש. המרכז אשר פעל בחריצות וביצירתיות גם בתקופה הסגרים קשוב לצרכיהן ואופיין של המשפחות ומהווה עבורן כתובת. יישר כוח ונקווה להמשך פעילויות מוצלחות, וברוכות משתתפים בעתיד.

מנהלת הגיל הרך בעיריית בית שמש, אביטל שקד: “שיתוף הפעולה בין האגפים השונים משרת את הציבור הרחב ואני שמחה לראות פעילות שמקדמת את כלל הקהילות בעיר. נמשיך ללוות את המשפחות תוך וידוא תשתית מותאמת ואיכותית גם בהמשך הדרך”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן