תרגיל אירוע רב נפגעים התקיים אמש בעיר

אמש (רביעי) התקיים תרגיל אר"ן (אירוע רב נפגעים) בהובלה של אגף מבצעים של איחוד הצלה. התרגיל התנהל בשיתוף כוחות ביטחון נוספים באזור.

אמש (רביעי) התקיים תרגיל אר”ן (אירוע רב נפגעים) בהובלה של אגף מבצעים של איחוד הצלה. התרגיל התנהל בשיתוף כוחות ביטחון נוספים באזור בהם אגף חירום וביטחון בעיריית בית שמש, המשטרה, כיבוי אש ופיקוד העורף. התרגיל דימה ארוע רב נפגעים במתווה של תאונת דרכים עם מעורבות אוטובוס תלמידים, כלי רכב נוספים יחד עם קריסה של גשר.

מוקד 1221 של איחוד הצלה הזניק את מתנדבי איחוד הצלה הפרושים בכל רחבי העיר בית שמש והסביבה לחניון המכללה לשוטרים באיזור התעשיה המערבי. המתנדבים הגיעו לזירה כשהם רכובים על אופנועים, רכבי חרום, אמבולנסים,  רכבים פרטיים ורכב השטח של איחוד הצלה.

במקום היו עשרות פצועים בדרגות פציעה שונות, הכוחות תירגלו את הטיפול והפינוי של הפצועים.  כוחות הכיבוי ופיקוד העורף חילצו את הלכודים מהרכב וההריסות של הגשר.

אגף חירום וביטחון של העירייה הקים חפ”ק אחוד של כלל הכוחות ותורגלו שם שיתופי הפעולה במקרי חירום. בגלל אופי הארוע צוותי יחידת חוסן של איחוד הצלה פעלו אף הם בארוע.

בסיום התרגיל ראש העיר ד”ר עליזה בלוך שנכחה בארוע שיבחה את מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש ואת כלל הכוחות שהשתתפו על תרגיל מוצלח תוך שיתוף פעולה מלא, ראש העיר הוסיפה שתושבי בית שמש יכולים להיות רגועים ובמקרה הצורך יש להם על מי לסמוך.

צילום: יחיאל גורפיין, שירה הרשקופ ובניה גרוסר – מדיה איחוד הצלה

מרחבי האתר
דילוג לתוכן