לקראת השמיטה: פעילי השביעית בעיר התכנסו לקראת הקמפיין הארצי

המפגש המיוחד נערך לקראת ההירתמות לקמפיין הארצי לקריאה להשבתת כל הקרקעות בארה"ק

עשרות פעילי השביעית, התיישבו אמש יחדיו למפגש מיוחד לקראת ההירתמות בקמפיין נדיר בהיקפו להשבתת רוב ככל הקרקעות בארה”ק בשמיטה הבעל”ט.
בהדרכת גדולי ישראל שליט”א, שמעו הנאספים על נתוני הקמפיין הסוחף את הציבור החרדי בימים אלה והחליטו להתייצב יחדיו למען המטרה הקדושה כאיש אחד בלב אחד.
פתח את המעמד, סגרה”ע הרב שמעון גולדברג, שציין את חשיבות הפרויקט הנדיר והרחיב על הזכות להיות שותף בפעילות הקדושה.

אחריו דיבר הרב משה בונים מינץ מרבני קרן השביעית, שפירט בארוכה את כל שלבי התהליך של ההשבתה הגדולה, החל בפעילות מול החקלאים, עבור דרך ההתמודדות העצומה בפועל בשנת השמיטה וכלה בתקציב העצום ש’קרן השביעית’ נוטל על עצמו לספק לחקלאים שומרי שביעית. כמו כן הוא הדגיש את הסיעתא דשמיא העליונה המלווה את נציגי הפרויקט לקראת השמיטה המתקרבת, כאשר הפעם אנו קרובים למימוש השאיפה הקדושה להשבתת רוב הקרקעות.

לאחר מכן דיבר הרב דוד שפיגל מרבני העיר אודות החשיבות בסיוע לגיבורי הכח עושי דברו שומרי השביעית ברוח ובגשם. הרב שמעון בלוי, הרכז הראשי ב’קרן השביעית’ הציג בפני המשתתפים את מטרות הפרויקט וחשיבות הפצת הבשורה לכל בתי הכנסת והקהילות.

המעמד הגיע לשיאו כאשר החקלאי ר’ עירא צימרמן המבקר בימים אלה בכל רחבי הארץ על מנת לשכנע ולפעול בנושא השבתת הארץ, עלה לשתף את המשתתפים עם נתונים מהשטח מזווית ראייתם של החקלאים.
הנציגים הנרגשים, יצאו בתחושה של שליחות דחופה לפעול ולהפעיל לקראת הכרעת המערכה על עתיד ארץ הקודש, בשמיטה הבעל”ט בעז”ה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן