המפוטרים מזהירים: “אל תשתמשי בצוותים המקצועיים”

חברי המועצה שפוטרו שלחו אחה"צ (שלישי) הודעה לראש העיר בה דרשו שלא לעשות שימוש בצוותים המקצועיים במאבק נגדם. "לכל שבת יש מוצאי שבת" הזהירו חברי המועצה.

חברי המועצה המפוטרים שלחו לפני שעה קלה הודעה לראש העיר בה הזהירו אותה מפני עירוב הדרג הפיקודי של העירייה.

בהודעה שכתבו לה הבהירו לה חברי המועצה המפוטרים כי “לא כדאי לה להשתמש בצוות המקצועי כקרדום, שכן לכל שבת יש מוצאי שבת”.

הרקע לשליחת הודעה זו היא על רקע פגישתה של ראש העיר עם מנהלי האגפים ומנכ”לים של חברות עירוניות היום (שלישי), כשלטענת חברי המועצה המפוטרים ראש העיר הבהירה להם כי עליהם לפנות את הממונים עד לא מכבר מחדריהם, וכן לנתקם מקבוצות וואטסאפ ומהאימיילים הנוגעים לעבודתם.

כאן המקום לציין כי לראשונה השתתף בפורום גם מימון בן חמו, מנכ”ל חדש של רשת המתנ”סים, הוא בתפקידו חודש.

בשיחה עם אחד מחברי המועצה הוא אמר לאתר 418 כי נודע להם שראש העיר החלה בקביעת פגישות עבודה אישיות עם המנהלים, על מנת להנחיל מדיניות בה היא הממונה מעתה.

דובר העירייה רועי לחמנוביץ הגיב ואמר כי התקיים פורום מנהל כבכל שבוע. ראש העיר פרסה את רצף האירועים שהובילו למהלך. היועץ המשפטי חידד מספר נהלים שלא נאכפו וציין שיש עניין לשים עליהם דגש. הוסבר כי לאור חילופי התפקידים האחראויות עוברות לראש העיר. כמו כן עלו שאלות לגבי צורת העבודה קדימה, מנוכחות הממונים היוצאים בקבוצות השיח ועד רמת השיח איתם. הודגש לבצע את המהלך בחברות, שכן נרקמו קשרים אישיים. מאחר וראש העיר תהפוך לממונה, היא ציינה שאין צורך לצרף אותה לקבוצות והיא תתן לאנשים לעבוד תוך קיום התייעצויות רגילות איתה. חלק ממנהלי האגפים ציינו כי הם באו לעבוד ולזאת הגיבה בחיוב ראש העיר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן