העירייה ומד”א בפרויקט להצבת דפיברילטורים במרחב הציבורי

היום (ראשון) התקיימה פגישה בין ראש העיר ד"ר עליזה בלוך לחברי הנהלת מד"א מרחב ירושלים במטרה לקדם פרויקט הצבת דפיברילטורים במרחבים הציבוריים

היום (ראשון) התקיימה פגישה בין ראש העיר ד”ר עליזה בלוך לחברי הנהלת מד”א מרחב ירושלים במטרה לקדם פרויקט הצבת דפיברילטורים במרחבים הציבוריים. במסגרת שיתוף הפעולה ייפרסו ברחבי העיר עמדות החייאה חכמות הכוללות דפיברילטורים המחוברים לרשת מד”א אשר נפתחות ומופעלות מרחוק ומזוהות ביחס למיקום הזירה.

המכשירים מיועדים לספק מענה מיידי ומקצועי באירועי דום לב, בהם יש חלון הזדמנויות של 4 דקות (חלון זהב) למתן שוק חשמלי והחזרת הלב לפעילות ללא נזק מוחי. במסגרת שיתוף הפעולה הוצבו בשתי עמדות מפעל הפיס בעיר עמדות חכמות ובימים אלו הטילה ראש העיר על מד”א משימת מיפוי במטרה לתעדף ולהציב את המכשירים במקומות הומי אדם.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “מותו הטראגי של אל”מ שרון אסמן ז”ל טלטל את כולנו. לזכרו ולטובת בריאות הציבור, אני פועלת לקדם את פרויקט פריסת עמדות ההחייאה במרחב הציבורי. בזכות המכשירים מוקדני מד”א יוכלו לאתר בזמן אמת את המיקום הקרוב ביותר לאירוע בו מוצבת עמדה, לחסוך זמן ולהציל חיים. בהזדמנות זו אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחת אסמן. לא הכרתי את שרון אך ברור לי שהוא היה איש מיוחד ולוחם דגול. שלא תדעו עוד צער”.

אורלי אריאל מנכ”לית ידידי מגן דוד אדום בישראל: “פרויקט עמדות החייאה במרחב הציבורי הינו פורץ דרך בארץ ובעולם ומשנה את הסטטיסטיקה של מוות מדום לב בישראל. בשותפותה של ראש העיר, העיר בית שמש הופכת להיות חלק מרכזי בשינוי פני המציאות של מוות מדום לב

מרחבי האתר
דילוג לתוכן