מוכנים למצבי חירום: ביקורת רח”ל בעיריית בית שמש

היום (שני) התקיימה ביקורת רח”ל בעיריית בית שמש, תוך בדיקת כלל מכלולי החירום בארגון. את ההכנה לאירוע הובילו מנכ”ל העירייה איתמר ברטוב, ראש אגף חירום וביטחון צחי אלמליח וקב”ט החירום ניסים אלקריף. מהתגובות הראשוניות של מבצעי הביקורת עולה כי ההתרשמות הכללית היא חיובית ובמגמת שיפור ביחס לביקורות עבר.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך מסרה כי היא מתרשמת מההירתמות של המחלקות השונות למשימה: “לא מובן מאליו שכלל ראשי המכלולים ייקחו על עצמם משימה בסדר גודל כזה, ואני רואה בכך שירות אדיר לתושב. לצערנו בשנה האחרונה תורגלנו לא מעט באירועי חירום ולמרות הקשיים צלחנו את המשימה בצורה המיטבית. אין לי ספק שהתרגול הנוכחי ישפר עוד יותר את היכולות שלנו להתמודד כארגון עם אירועי חירום ואני מצדיעה לעובדי אגף הביטחון על עבודתם המסורה בתחום זה”.

ראש אגף חירום וביטחון צחי אלמליח: “”אגף החירום והביטחון פעל וימשיך לפעול לטובת ביטחון תושבי העיר. הביקורת היום היא בעיניי עדות לרצון המשותף של כל גורמי העירייה לפעול למען מטרה זו ואני שמח להוביל יחד איתם את המאמצים בעניין. עובדי האגף ממשיכים בעשייה הביטחונית למען תושבי העיר ואני מודה להם על כך”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן