לאחר שעות של חיפושים נמצאה גופתו של הנער נחמיה אהרוני

סוף טראגי: כוחות גדולים השתתפו בחיפושים אחר נחמיה אהרוני ז”ל

הנער אשר נעדר ביער האקליפטוס במהלך טיול, נראה לאחרונה באזור השעה 16:30 ולאחר מכן נעלמו עקבותיו.

לאחר שעות של חיפושים בליווי מסוק משטרתי ויחידת צוללנים, אותר הנער בערוץ נחל כשהוא ללא רוח חיים.

על פי הדיווח, הנער חזר אחורה ככל הנראה, להביא בקבוק ששכח ולא עלה על הסעה. לאחר כחצי שעה, חבריו שמו לב להיעדרותו ויצאו בחיפושים אחריו.

ישראל צישינסקי, אחראי בטיחות ב”מי שמש” ומתנדב הארגון סיפר: “נקראנו לסייע בחילוצו של הנער, וביצענו שאיבה מכנית של המים, עד לאיתורו של הנער”.

אליקים שישא, מתנדב ‘צוות הצלה’ מוסיף: במשך שעות ארוכות פעלנו יחד עם גורמי החירום לאתר אותו, מסוק משטרתי שריחף באוויר ניסה אף הוא לסייע באיתורו, אך ככל שנקף הזמן ומשהבנו שהוא כעל הנראה נמצא בערוץ הנחל, התמקדו החיפושים באזור – מה שהוביל לצערינו הרב למציאתו כשהוא ללא רוח חיים.

צוות אט”ן של מד”א הוזעק למקום לקבוע את מותו”.

פראמדיק מד”א ניסים סלם סיפר : “כשהגענו למקום הבחנו במאגר מים שממנו נמשה הנער, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

רשף יוסי אסרף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בית שמש אשר פיקד על כוחות כב”ה באירוע: “בשעות הערב נתקבלה בקשה ממשטרת ישראל להצטרף לחיפושים אחר נער שנעדר משעות אחה”צ. במקום נמצאים מספר בורות מים מלאכותיים שהיה צורך לסרוק אותם. מיקמנו שם את החיפושים בסיוע כלים הנדסיים שפעלו בסמוך וכן בהשתתפות יחידת להבה.
בשלב מסוים , לאחר מאמצים רבים, אותרה גופת הנער בקרקעית אחד הבורות”.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך מסרה: “ערב קשה, טרגדיה נוראה. אני שולחת חיזוק גדול למשפחה. אנחנו אחרי שעות רבות של מאמצי חיפוש אדירים. קיווינו לנשום לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. היה זה מחזה מרגש לראות גברים ונשים, מאות תושבים שגילו ערבות הדדית וסייעו במאמצי החיפוש.

ראש העיר הוסיפה “שוחחתי מקודם גם עם ח”כ משה אבוטבול וחבר מועצת העיר הרב יגאל חדד שמלווים יחד איתנו את המשפחה. עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש ובכלל זה מנהלי החינוך והרווחה ילוו את הדרוש ליווי”.

במשטרת ישראל נבדק חשד לרשלנות, אמש נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות המקרה הטרגי ונעצרו שניים מצוות המוסד החינוכי בו למד במהלך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן