הרב אלימלך פירר הגיע לביקור מעמיק במרכז הרפואי שערי צדק

במהלך הביקןר נפגש עם מנכ”ל שערי צדק פרופ’ עופר מרין, נשיא המרכז הרפואי פרופ’ יונתן הלוי ועם הסגל הרפואי הבכיר. אורח נכבד היום במרכז הרפואי שערי צדק: יו”ר ‘עזרא למרפא’ הרב אלימלך פירר בביקור מעמיק במרכז הרפואי שערי צדק. במהלך הסיור נפגש עם הנהלת בית החולים בראשות המנכ”ל פרופ’ עופר מרין ונשיא שערי צדק פרופ’ יונתן הלוי. הרב פירר נפגש עם בני משפחתו של הרב אפרים (בן יעל) כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים מרן הרב של כהן, שנפגע באורח קשה בתאונה. את פניו במחלקה לטיפול נמרץ קיבלו פרופ’ עופר מרין, יחד עם מנהל טיפול נמרץ ד”ר פיליפ לוין, מנהל הטראומה ד”ר אלון שוורץ וד”ר ליאור גונן מהמחלקה הנוירוכירוגית.

בביקור במחלקה לטיפול נמרץ השתתף גם יו”ר ש”ס ושר הפנים הרב אריה דרעי שהגיע לעמוד מקרוב אחר מצבו של הרב כהן שליט”א. לאחר מכן סייר הרב פירר במערך הלב המתקדם בשערי צדק עם מנהל מערך הלב פרופ’ מיכאל גליקסון, שם קיבל סקירה ממנהל יחידת הצנתורים החדש ומבכירי המצנתרים בישראל ד”ר דני דביר.

בסיום הביקור נכנס הרב פירר לפגישה ממושכת בלשכתו של המנכ”ל פרופ’ מרין.

הרב פירר שיבח את עבודת שערי צדק בטיפול בכל האירועים הקשים האחרונים בירושלים ובהם אירוע הנפגעים ההמוני של קהילת קרלין בליל חד השבועות במהלכו פונו כ-120 פצועים לשערי צדק.

“עקבתי ואני עוקב אחר שערי צדק ואני מלא הערכה והתפעלות על העבודה הנפלאה והמקצועית שלכם”.

מנכ”ל שערי צדק פרופ’ עופר מרין: “אנו מלאי הערכה ותודה לרב פירר על הביקור המיוחד והשעות הארוכות שהקדיש בסיור בשערי צדק. הצגנו בפני הרב פירר את תוכניות הפיתוח של שערי צדק ובהם מערך המוח המתקדם בראשות פרופ’ בורנשטיין, הנוירוכירורגיה בראשות פרופ’ נבו מרגלית ומערך האונקולוגיה המתפתח בראשותו של ד”ר ניר פלד”.

עוד אמר פרופ’ מרין: “בכל פגישה עם הרב פירר אני מופתע מהיקף הידע המקצועי שהאיש הזה אוצר בתוכו. אנחנו שמחים שזכינו לארח אותו היום בשערי צדק”.

צילום : דוברות שערי צדק

 

 

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן