המשנה למנכ”ל משרד הרווחה ערך סיור בעיריית בית שמש

עיריית בית שמש אירחה את המשנה למנכ”ל משרד הרווחה, מר אבי מוטולה, שביקר גם כן במינהל הרווחה והשירותים החברתיים. הביקור התחיל בתצפית מגג העירייה, על העיר הגדלה והמתפתחת והמשיך בשיחה בלשכה, על מאפייני העיר, מגמות העתיד וצרכי הרווחה והשירותים החברתיים בעיר, בהשתתפות ראש העיר ד”ר עליזה בלוך וראש המנהל גילה רונן.

משם עבר המשנה למנכ”ל למינהל הרווחה שם הוצגה לו תכנית יתד, תכנית לצעירים וצעירות במצבי סיכון, בהובלתה של שירית אוחנה, מדריכה מראש צוות במנהל הרווחה. ארבעה צעירים סיפרו על הליווי המשמעותי לו הם זוכים מהעובדות הסוציאליות של תכנית יתד. אחד סיפר שהעובדת הסוציאלית היא כמו אמא בשבילו, האחר סיפר שהעובד הסוציאלי שלו עזר לו בתחום התעסוקה, הדיור, בקשר עם המשפחה ובתחומים נוספים בהם התקשה והצעירה סיפרה שרק עכשיו, בזכות הגב והתמיכה שהיא זוכה לה מהעובדות הסוציאלית, היא מתפנה מההישרדות לעבר הגשמת החלומות שלה. אחד הצעירים פנה בפנייה נרגשת למשנה למנכ”ל וביקש שיתקצב עוד עובדים כאלה, על מנת שיוכלו לסייע לעוד ועוד צעירים במצבו. המשנה למנכ”ל, יחד עם נציגים מהפיקוח במחוז ובמטה, שיבחו את עבודתם של העובדים הסוציאליים והבטיחו לסייע ככל שיוכלו.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “הפעילות של מנהל הרווחה והשירותים החברתיים הינה עבודת קודש, פשוטו כמשמעו. מדובר באנשים שמשקיעים מעצמם למען אחרים בצורה אבסולוטית ואני שמחה לראות את התוצאות החיוביות בשטח. אנו נמשיך לפעול על מנת להרחיב את הפעילות ככל שניתן תוך שיתוף פעולה עקבי עם משרד הרווחה”.

סגנית ראש העיר וממונת תחום רווחה עו״ד רינה הולנדר: “מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה ראה התפתחות מדהימה בשנתיים האחרונות אך כעיר במדד סוציו אקונומי נמוך, יש עדיין פערים גדולים בין המצוי לרצוי. על כן שמחנו מאד לארח את המשנה למנכ”ל משרד הרווחה אשר היה קשוב לנו והתרשם מחד מהעבודה הנהדרת שעושים פה אנשי המקצוע ומאידך מהצרכים האמיתיים אשר אנחנו מבקשים להם מענה. כולי תקווה כי הביקור עשה את רושם הדרוש ויביא גם תוצאות מבורכות לתושבי העיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן