בכירי העירייה נפגשו עם נציגי מפעלים באזורי התעשייה

במפגש שהתקיים היום (שני) במפעל פרי טרי ובריא באזור התעשייה ״לביא״, עם ראש העיר ד״ר עליזה בלוך ומחזיק תיק תעשייה ישראל מנדלסון, השתתפו נציגי המפעלים הקיימים באזור התעשייה, בכירי עיריית בית שמש, בהם מנכ״ל העירייה איתמר ברטוב, גזבר העירייה אריה ברדוגו, מנכ״ל החברה הכלכלית עו״ד זאב לכוביצקי ועוד, ונציגי התאחדות התעשיינים.

בפגישה הוצגה בהרחבה תכנית הפיתוח של אזור התעשייה המבוצעת באמצעות החברה הכלכלית, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים בשדרוג תשתיות הכבישים, המדרכות, הגינון, והתשתיות התת-קרקעיות.

בנוסף, הוצגה על ידי העירייה מינהלת התעסוקה העירונית שהוקמה לאחרונה במטרה לסייע בחיבור בין המעסיקים לבין תושבי העיר ודורשי עבודה.

גזבר העירייה אריה ברדוגו סיכם את המפגש ואמר למשתתפים: ״אני שמח לראות שההשקעה האדירה שלנו בשנים האחרונות בפיתוח התעשייה בבית שמש נושאת פרי, ושעוד ועוד חברות ומעסיקים רואים את העתיד של בית שמש ורוצים להיות חלק מההצלחה הזו״.

מנכ״ל החברה הכלכלית עו״ד זאב לכוביצקי סיכם: ״למעלה ממאה מיליון שקלים מושקעים בפיתוח הכבישים, התשתיות והאזור כולו. אנו משקיעים משאבים גדולים כדי להקשיב לכם התעשיינים ולאנשי המקצוע, בית שמש מחבקת את התעשיינים וכל סיוע מול העירייה ומשרדי הממשלה אנחנו כאן כדי לסייע״.

ראש העיר ד״ר עליזה בלוך ברכה את בעלי העסקים: ״חיזוק התעשייה והתעשיינים בעיר הוא חיזוק מקומות העבודה ושמירה על איתנות כלכלית של העיר. חיזוק התעשייה היא היכולת שלנו ליצור עתיד עבור הצעירים והיזמים.
אנחנו נמשיך להיות הבית של התעשיינים ולפעול לחיזוק התעסוקה בעיר. ההצלחה שלכם היא ההצלחה של העיר בית שמש כולה״.

הרב ישראל מנדלסון מחזיק תיק תעסוקה מסחר ותעשיה: ״כחלק מחיזוק התעשייה נעשים מפגשים קבועים אחת לכמה חודשים כל פעם במפעל אחר, ממפגש למפגש מטפלים בבעיות שעולות מהשטח, מעדכנים את ההתקדמות, והפעם הן בנושא פיתוח אזור התעשיה לביא, הן בנושא אזור עדיפות א’ והן בנושא הקמת מנהלת תעסוקה, מרגש לראות את שיתוף הפעולה המלא עם התעשיינים, ב״ה ממשיכים בעשייה״.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן