גורם באגו”י: “העברת התקציב תלויה ברוטציה הפנימית שלנו”

גורם באגו"י מזהיר בשיחה עם אתר 418, אומר גורם באגו"י כי הסכם הרוטציה הפנימי של אגו"י, עשוי להוות כאב הראש האמיתי של ראש העיר. אם העברת התפקידים באגו"י תתקע בגלל יעוץ משפטי, תיהיה לכך השלכה גם בהצבעה על התקציב.

שלשום כבר רמזנו כאן כי סיפור דחיית ישיבת התקציב שנועדה לאתמול (רביעי) הייתה גם בשל אי הסכמות לגבי הרוטציה של אגו”י, עכשיו אנחנו מפרסמים כי גורם בתוך אגו”י אומר כי העברת התקציב בשבוע הבא כפי שרוצה ראש העיר, תלויה הרבה מאוד ברוטציה שבין ארנרייך לגולדברג.

היום (חמישי) אחה”צ קיבלו חברי מועצת העיר הזמנה לישיבה מועצה, והזמנה לישיבת הנהלת העיר שתתקיים ביום ראשון בשעות הצהרים. למעשה, מדובר בפעם השלישית בתוך כשבוע שמקבלים חברי המועצה הזמנה, שבפעמים הקודמות באה לאחר מכן הדחייה. על פניו הרקע לדחיות הוא על רקע אי הצלחת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך למצוא את כלל חברי הקואליציה תומכים בתקציב, ואם היה ברור שיש לה רוב כדי להעביר את התקציב, הנה כעת מתברר שלא.

גורם באגו”י אומר הערב לאתר 418, כי ישנה אפשרות ריאלית שראש העיר תיאלץ לדחות גם בפעם השלישית את ישיבת ההנהלה והמועצה שתכננה ליום ראשון. לדברי אותו גורם: “לא מדובר רק באפשרות שהליכוד ודגל התורה לא יצביעו בעד התקציב, אלא התקציב הופך להיות גם תלוי בהסכם הרוטציה הפנימי בין גולדברג וארנרייך”. “ההסכם הזה תלוי בחסדי היועצים המשפטיים, וזה מה שעשוי להפוך לבעיה הגדולה של ראש העיר, שכן הדבר יכול להוות טריגר מבחינת אי תמיכה בתקציב, גם מצד גורמים באגו”י.

כאמור, ישיבת ההנהלה והמועצה מתוכננים לקיום ישיבה בנושא התקציב בשעה שש בערב של יום ראשון, כאשר שעה קודם לכן יובאו למליאה הצבעות שונות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן