זה נגמר בנס: אוטובוס איבד שליטה בזכריה הנביא

נהג אוטובוס של חברת סופרבוס איבד הבוקר שליטה ברחוב זכריה הנביא. בנס לא היו נוסעים באותה שעה.

אוטובוס של חברת סופרבוס איבד הבוקר שליטה ברחוב זכריה הנביא, והתהפך לתעלה שעל צד הדרך. למרבה הנס באוטובוס לא היו באותה שעה נוסעים, שכן הוא רק החל במסלולו ממסוף האוטובוסים הסמוך.

למקום הוזעקו כוחות כיבוי ומד”א, ובחלוף זמן קצר הוברר כי האוטובוס ריק מנוסעים, ורק הנהג נפגע קלות.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו: אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות באמריקאים

ראש הממשלה נתניהו במפגש עם קורס קצינים קרביים במילואים בגוש עציון: ״אני מאוד מעריך את התמיכה שקיבלנו מידידינו האמריקאים, אבל אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות ולבנות מערך חימוש עצמאי שלנו״

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן