מפגש מרגש של מציל וניצול התקיים אתמול

אתמול נערך מפגש מרגש אצל בחור שנתקף בהתקף אסטמה קשה, ומתנדבי איחוד הצלה הצילו חייו. אתמול נפגשו בבית החולים והתפעלו מהנס המהלך, הם דרשו בשלומו וסיפרו לו את הסיפור מצד המצילים.

ערב שגרתי עבר על יונתן בן ה-15 ביום חמישי שעבר לאחר שיצא לרכיבה על האופניים שלו, כששב הביתה הוא נתקף בהתקף אסטמה קשה עד כדי איבוד הכרה.

המשפחה המודאגת מיהרה להזעיק עזרה ולמזלם הטוב היו חובשים ורופאים ממש בסמיכות שהגיעו במהירות לביתו. הם מצאו את יונתן כשהוא ללא דופק ונשימה והחלו לבצע בו פעולות החייאה.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש בהם ד”ר ברוך בצופין והחובשים אבי נפוסי, אריאל פישמן, צבי מאיר מרקסון ודודו עמר, יחד עם צוותים נוספים נלחמו על חייו. לאחר מספר נסיונות הצליחו להחזיר לו את הדופק והנשימה והוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים, שם המשיכו הרופאים להיאבק על חייו.

לאחר מספר ימים הנס קרה וב”ה יונתן התעורר, מחלים ומתאושש ובעז”ה בימים הקרובים הוא ישוחרר ויחזור לביתו.

אתמול (ב’) הגיע המתנדב אבי נפוסי יחד עם ראש הסניף דוד לף לביקור אצל יונתן בבית החולים אשר התפעלו מהנס המהלך, הם דרשו בשלומו וסיפרו לו את הסיפור מצד המצילים.

דוד לף סיכם בסיום הפגישה: “הגענו לחזק ויצאנו מחוזקים, לראות את יונתן עומד על הרגליים ומדבר איתנו ומספר מה עובר עליו, זה היה מרגש ונותן למתנדבים את הכוחות להמשיך לקפוץ מהמיטה באמצע הלילה ולעזוב את שולחן השבת להציל חיים”.

אבי נפוסי סיפר: “זכיתי היום, 10 ימים אחרי שהתמוטט, ביחד עם ראש הסניף שלי דוד לף לבקר את יונתן ולהעביר “חוויות” מאותו ערב”.

בזכות המענה המהיר והמון סייעתא דשמייא יונתן תיכף משתחרר הביתה בריא וחזק “הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו”.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן