מהפכת התעסוקה: הפרטים המלאים על אישור אזור פיתוח א’

בית שמש אושרה כאזור פיתוח א' לשנתיים הקרובות, במסגרת חוק עידוד השקעות הון. המשמעות יכולה להיטיב עם כל תושב ותושב.

משרד הכלכלה הודיע בצהרים (ראשון) כי בהתאם לבקשתה של ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, אושרה בית שמש כאזור פיתוח א’ לשנתיים הקרובות, במסגרת חוק עידוד השקעות הון לעניין תשלום מס חברות בשיעור מופחת.

“משמעות ההחלטה היא מהפכת התעסוקה והחלטה אסטרטגית שצפויה להשפיע על כל העיר” אומר לאתר 418 חבר המועצה וממונה תחום העשייה והמסחר בעיר, ישראל מנדלסון, כי מדובר במהפכה של ממש. “להערכתי מדובר במהפכה אמיתית שאמורה להזניק ולקדם את התעסוקה בעיר, ואין ספק שהאישור שקיבלנו היום יקדם את זה בצורה משמעותית”.

בעירית בית שמש מסבירים את המהלך לעומק ואת המשמעויות של החלטת משרד הכלכלה, לפיו חברות שיגישו בקשות במסלול מענקים עפ”י החוק, ככל שיאושרו, יהיו זכאיות למענק בשיעור של 20% מסכום ההשקעה ותשלום מס חברות בשיעור של 7.5% בלבד. “כבר שנים רבות אנחנו פועלים ביחד עם ראש העיר להביא כאן בשורה שחברות משמעותיות ירצו להקים את המרכזיים שלנו כאן. ההישג הזה בהחלט יקפיץ את מספר מקומות העבודה בעיר, במיוחד לאחר משבר הקורונה שגרם למשבר תעסוקתי בעיר כמו בכל המדינה”.

האם צפויים עוד אישורים בזמן הקרוב?

“כרגע יש אפיקים נוספים שטרם אושרו. אנחנו פועלים כל הזמן להגביר כאן את התעסוקה. זאת עיר שמתפתחת בקצב לא רגיל והמענה התעסוקתי כאן הוא הכרחי”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן