אחרי שנת הקורונה לראשונה ישיבת המועצה באולם

לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה, התקיימה הערב ישיבת המועצה באולם ישיבות המועצה בבניין העיריה. מועצת העיר אישרה תב"רים בגובה של 73 מיליון שקלים.

מליאת מועצת העיר התכנסה הערב (רביעי) לישיבתה החודשית. הישיבה התקיימה לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה באולם ישיבות המועצה בבניין העיריה.

מועצת העיר אישרה תב”רים בגובה 73 מיליון ש”ח, שישמשו לטובת עבודות הפיתוח של פרויקט “דירה להשכיר”, בניית בית ספר יסודי ברמה ד, שיפוץ המקוואות ברחבי העיר, פיתוח פרויקט חדשנות בעירייה, פיתוח מיזמים דיגיטליים ופיתוח ותחזוק גינות ברחבי העיר.

עוד אישרה המועצה את:
1. הסכם פיתוח אזור התעשייה ישעי
2. הסכם פיתוח “דירה להשכיר”

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: ” מי שמביט על הנושאים שאושרו היום רואה אישורי תב”ר במגוון נושאים. עוד אישרה המועצה את הסכם הפיתוח של אזור התעשייה ישעי. העיר בית שמש מתפתחת והופכת למרכז תעשייה. מרגש לדעת שיזמים וחברות מהמשמעותיות במשק מגלות עניין רב לייצר מוקד פעילות בעיר. גם בתחום הדיור והבנייה לצעירים העיר מתפתחת והיום אישרנו את הסכמי הפיתוח עבור מתחם הדיור להשכרה בעיר. הסכם “דירה להשכיר” יפתח את אפשרויות הדיור לצעירים. אני מודה לכל השותפים על העשייה החשובה והמשמעותית למען תושבי העיר. אנחנו נמצאים ערב לפני ל”ג בעומר. חשוב שנזכור שהמגפה פרצה כי תלמידי רבי עקיבא לא נהגו כבוד איש ברעהו. למרות למדנותם העצומה הם לא ידעו להכיל את האחר. זהו המסר שלי לערב זה.”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן