החל ההליך לבניית שלושה מבני מעונות יום בשכונות החרדיות

בשורה לתושבי שכונות מ3, בעלזא וחפציבה. לאחר זמן רב שבו אין מבני מעונות, חבר המועצה אברהם פרנקל הממונה על החברה הכלכלית, החל בקידום מעשי של המהלך. הבשורה: תוך שמונה חודשים המבנים יעמדו על תילם.

שנים רבות לאחר איכלוס השכונות מ3, בעלזא וחפציבה ועדיין אין מעונות מסודרים לרווחת התושבים, ונראה כי כעת ישנה בשורה של ממש לתושבים, לאחר זמן רב שבו הורגש המחסור במעונות יום אצל משפחות רבות שנאלצו למצוא חלופות שונות מרוחקות לילדיהם בזמן שהם יוצאים לעיסוקיהם.

כעת, לאחר תהליך מדוקדק של תכנון ומכרז לבחירת קבלן ביצוע, החלו בימים אלו העבודות בפועל לבניית שלושה מעונות יום בשכונות מ3, בעלזא וחפציבה.

הפרוייקט שעלותו כעשרה מליון שקלים צפוי להסתיים לפי התכנון כבר בעוד שמונה חודשים. המבנים ישמשו את תושבי השכונות שגדלות ומתפתחות, וכיום נתקלים במצוקת חוסר מעונות ביחס לכמות הילדים המבורכת של השכונות.

הפרוייקט כולו משלב התכנון ועד הביצוע מנוהל ע”י החברה הכלכלית בית שמש אשר לה נסיון רב בפיתוח מבני הציבור בעיר והוא חלק מתהליך של בניית מבני חינוך נוספים כחלק מתנופת הפיתוח של העיר כולה.

חבר המועצה אברהם פרנקל הממונה על החברה הכלכלית אומר ” כי מדובר בבשורה של ממש לתושבי השכונות שעובדים שעות רבות מחוץ לביתן ונאלצו לכתת רגליים מידי יום לשכונות מרוחקות עבור מעונות לפעוטות” עוד הוסיף הרב פרנקל “כי החברה הכלכלית רואה בכך זכות גדולה להוציא לפועל פרוייקטים שמשנים את עתיד העיר לטובה ונותנים הקלה משמעותית לתושבים, וכי שליחות של ממש להיות אלו שמבצעים בפועל את פיתוח מבני הציבור בעיר כחלק מחזון פיתוח העיר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן