צילום: דוברות המשטרה

אכזר: דקר כלב ובהמשך גם את בעליו

תושב בית שמש דקר באמצעות סכין כלב ולאחר מכן את בעליו ופצע אותם, הבוקר הוא יובא להארכת מעצר. המקרה הקשה אירע אמש בשעות אחה״צ.

תושב בית שמש דקר באמצעות סכין כלב ולאחר מכן את בעליו ופצע אותם, הבוקר הוא יובא להארכת מעצר. המקרה הקשה אירע אמש בשעות אחה״צ.

על פי החשד, החשוד דקר עם סכין את כלבם של בני זוג, ולאחר מכן התעמת עם בעל הכלב ודקר גם אותו. כתוצאה מכך, בעל הכלב שנדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. גם הכלב שנדקר, פונה לטיפול וטרינרי ועבר הליך כירורגי.

בתום סריקות שביצעו השוטרים אחר החשוד בדקירה, הוא אותר בתוך זמן קצר בסמוך לביתו, עם כתמי דם על בגדיו. בלשי תחנת בית שמש, עצרו את החשוד במעשה בן 35 תושב העיר, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

במהלך היום תבקש המשטרה בבית משפט להאריך את מעצרו של החשוד, בחשד שפגע ופצע אדם וכלב באכזריות. כעת חוקרי תחנת בית שמש פועלים להבין מה גרם לאותו החשוד לבצע את המעשה המסוכן, כשדקר בעל חיים ובהמשך גם את בעליו.

רפ״ק אביעד בלמס קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש: ״לצערי אנחנו נתקלים לעיתים קרובות במקרי אלימות שונים במרחב הציבורי. כאן מדובר במקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו, זאת לעיני בת זוגתו באכזריות. מעשיו המסוכנים היו יכולים להוביל לפציעה חמורה הרבה יותר של האיש וכלבו. כתוצאה מהמעשה, שניהם נזקקו לטיפול רפואי עם חתכים משמעותיים בגופם כתוצאה מפגיעות הסכין. שוטרי התחנה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד במעשה, וכעת אנחנו פועלים להבין את מניעיו, להשלים את החקירה ולמצות עמו את הדין״.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן