צילום: דוברות העירייה

ראש העיר נפגש עם הנהלת ‘בית שמש אקספרס

הבוקר (ראשון) קיים רה"ע שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת 'בית שמש אקספרס', מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר.

הבוקר (ראשון) קיים רה”ע שמואל גרינברג פגישת היכרות ראשונה עם הנהלת חברת ‘בית שמש אקספרס’, מפעילת התחבורה הציבורית העירונית בעיר.

הפגישה, שהתקיימה בלשכת ראש העיר, סימנה את תחילתו של שיתוף פעולה הדוק בין הצדדים במטרה לשפר משמעותית את שירותי התחבורה הציבורית לתושבי בית שמש.

בפגישה השתתפו לצד ראש העיר, מ”מ וסגן ראש העיר יו”ר ועדות תכנון ובניה ותנועה שמעון גולדברג, מחזיק תיק התחבורה חמוה”ע אברהם פרנקל, מנכ”ל העירייה אוהד שגב, רמ”ט העירייה רבקה רביץ ואחראי תחבורה ציבורית בני לוינשטיין.

בפגישה עלה הצורך בגיוס נהגים נוספים, שיפור תשתיות, הגברת תדירות הקווים, הוספת קווים נוספים בדגש על השכונות החדשות ותגבור האוטובוסים בשעות העומס הקבועות.

ראש העיר שמואל גרינברג: “אני שמח על פגישת ההיכרות הפורה שהתקיימה היום עם הנהלת ‘בית שמש אקספרס’. אני מרגיש שיש לנו שותפים אמיתיים לדרך, ואני משוכנע שיחד נוכל להביא לשינוי משמעותי שישפר את מצב התחבורה הציבורית בעיר.
כראש עיר, אחת המשימות המרכזיות שלקחתי על עצמי היא מציאת פתרונות הולמים למצוקת התחבורה הציבורית בעיר ואני מתכוון לפעול בכל כוחי כדי לחולל את השינוי המיוחל המגיע לתושבי העיר. העירייה בראשותי תעמוד לימין החברה ותיתן מענה לכל צרכיה כדי לסייע בשיפור התחבורה הציבורית בבית שמש לטובת כלל תושבי העיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן