שמוליק גרינברג. צילום: באדיבות המצלם

ראש מינהל חינוך מסיימת תפקידה

ראש העיר וראש מינהל חינוך, סיכמו על סיום תפקידה לאחר שלוש שנים וחצי: העירייה תצא מיידית למכרז לאיתור ראש מינהל.

ראש העיר שמואל גרינברג וראש מינהל חינוך, נוער וקהילה שרי דרור סיכמו על סיום תפקידה לאחר שלוש שנים וחצי: העירייה תצא מיידית למכרז לאיתור ראש מינהל

ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה בעיריית בית שמש הגב’ שרי דרור, הגיעה להחלטה משותפת עם ראש העיר שמואל גרינברג על סיום תפקידה בקרוב. דרור תקיים העברת תפקיד מסודרת למחליפה. עיריית בית שמש תפעל למינוי מחליף בהקדם. בהנחיית ראש העיר, מנכ”ל העירייה אוהד שגב הנחה את הצוות המקצועי בעיריית בית שמש לצאת באופן מיידי למכרז לאיתור ראש מינהל חינוך, נוער וקהילה הבא של בית שמש. המכרז הפומבי יתפרסם עוד השבוע.

ראש העיר, שמואל גרינברג: “יש לי הערכה גדולה לעבודתה של שרי דרור ולתהליכים המקצועיים שהובילה במערכת החינוך בעיר ובמינהל בעירייה. אני מבקש להודות לשרי על עבודתה המסורה למען תלמידי מערכת החינוך בעיר ועל מסירותה הרבה. אני סומך על הצוות המקצועי המצוין במינהל שלנו שימשיכו ויצעידו את החינוך והקהילה בבית שמש קדימה”.

ראש המינהל היוצאת, שרי דרור: “זכות גדולה הייתה עבורי להוביל את מינהל חינוך, נוער וקהילה בשלוש וחצי השנים האחרונות יחד עם שותפים מסורים ומקצועיים בעירייה ומנהלי המוסדות בעיר. עברנו תקופה סוערת שכללה את מגפת הקרונה ומלחמה ממושכת יחד עם קצב גידול מבורך של אוכלוסיית העיר. פיתחנו תוכניות חינוכיות לכלל המגזרים, הקמנו את אגף קהילה, קידמנו יזמות קהילתית, והיינו שותפים לפתיחת עשרות מסגרות חינוך. אני בוחרת לצאת לדרך חדשה ולקדם את שליחותי החינוכית ביעד המקצועי הבא שלי. אני מודה לראש העיר שמואל גרינברג על עבודתנו המשותפת ומאחלת הצלחה גדולה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן