גיא דוננפלד. צילום: אלעד מלכה

מהנדס העיר הנבחר הוא: גיא דוננפלד

גיא דוננפלד, שמכהן כמהנדס העיר דימונה מזה שנתים, נבחר לכהן כמהנדס העיר. בעבר כיהן כמנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים.

גיא דוננפלד המכהן כמהנדס העיר דימונה, נבחר לכהן כמהנדס העיר וייכנס בקרוב לתפקידו. דוננפלד שהיה בעבר במגזר הציבורי והפרטי, כיהן בין היתר גם כמנכ”ל איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים, וכן כמהנדס המועצה האזורית תמר, המועצה המקומית תעשייתית ‘נאות חובב’ וראש אגף תכנון סטטוטורי בחברת נמלי ישראל.

את תפקידו בדימונה החל בדיוק לפני שנתיים, ובאחרונה בעקבות עזיבתה של מהנדסת העיר את התפקיד, נערך מכרז לתפקיד, ואחה”צ (ראשון) נבחר גיא דוננפלד.

דוננפלד הינו תושב קיבוץ שובל שבצפון הנגב, הוא בעל תואר שני בניהול מקרקעין ותואר ראשון בארכיטקטורה ובינוי ערים מהטכניון בחיפה.

גיא דוננפלד נבחר לתפקיד מהנדס העיר בית שמש, לאחר שנמצא מתאים במכרז פומבי על ידי ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים. מינויו כפוף לאישור מועצת העיר שתתקיים בסוף השבוע.

בתפקידו כמהנדס העיר בית שמש, יהיה אחראי דוננפלד על הובלת אגף הנדסה, גיבוש המדיניות ההנדסית של העירייה ועל התכנון העירוני. זאת לרבות בדיקה של תוכניות המוגשות למוסדות תכנון והעוסקות בשטחי הרשות, אחריות לתחומי בנייה ופיקוח על הבניה ורישוי עסקים, הוצאת היתרי בנייה וניהול מערך הפיקוח והאכיפה של דיני מקרקעין במרחב התכנון המקומי.

בין היתר יעסוק דוננפלד בתכנון מערך התנועה בעיר וסביבתה, לרבות ועדת תנועה, הכנת מכרזים, פיקוח על תהליכי התקשורת עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות תשתית ובניה ציבורית של הרשות המקומית, וכן ישמש כמהנדס הוועדה המקומית וייטול חלק בישיבות ועדות הרשות המקומית.

ראש העיר, שמואל גרינברג: “אני מברך בחום את גיא על בחירתו למהנדס העיר בית שמש. מדובר בתפקיד משמעותי ומהותי לכל עיר, במיוחד לעיר מתפתחת כמו בית שמש. העיר נמצאת בתהליך פיתוח מואץ, מורכב ומשמעותי ובפנינו אתגרים משמעותיים ואני משוכנע שגיא כאיש מקצוע מהמובילים בתחום יעשה חיל בתפקידו וינהל את מינהל ההנדסה ביד רמה כפי שעשה בתפקידיו הקודמים”.

סגן ומ”מ רה”ע ומחזיק תיק הנדסה, שמעון גולדברג: “אחרי הליך בחירה ארוך וקפדני אני שמח שהבאנו לעיר את הטוב ביותר. גיא דוננפלד הוא האדם הנכון במקום הנכון, בעת הזו. אני משוכנע שאיתו כמהנדס העיר, בית שמש בעשור הקרוב תמריא מעלה מעלה בבניית מגורים ותעסוקה בכל פינה ורחוב ותצמח להיות מהערים המובילות בישראל”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן