ניצב אבשלום פלד.

מפקד תחנת בית שמש לשעבר – נבחר לכהן כמפכ”ל

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר החליט, כי ניצב אבשלום פלד, מיש שהיה בעבר מפקד תחנת משטרה בית שמש, הוא שימונה למפקח הכללי של משטרת ישראל. 

המועמד של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לתפקיד מפכ”ל המשטרה הוא ניצב אבשלום פלד המשרת בימים אלו, כסמפכ”ל המשטרה. המינוי יעלה לוועדה למינוי בכירים ולאישור הממשלה.

ניצב אבשלום פלד, בן 63, נשוי ואב לשלושה, החל את דרכו במשטרת ישראל לפני כ-40 שנה כלוחם מג”ב ומפקד מחלקה בימ”מ, לאחר שהשתחרר מצה”ל כמ”פ בחטיבת השיריון.

פלד שירת במגוון רחב של תפקידי פיקוד וליבה, וביניהם מפקד יחידת גדעונים, מת”ח בית שמש, מפקד מג”ב רמון, ממ”ר חברון ונגב, סגן מפקד משמר הגבול, סממ”ז ירושלים ומפקד אגף ההדרכה.

מאז חודש אפריל 2023 משמש ניצב פלד כסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל. הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ובלימודי האסלאם מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ובעל תואר שני במדעי היהדות מהקריה האקדמית אונו. בוגר לימודי תכנית קרימינולוגיה מאוניברסיטת וירג’יניה שבארצות הברית.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: “ניצב אבשלום פלד הוא האיש המתאים להוביל את משטרת ישראל. פלד הוא קצין בעל ניסיון עשיר, מקצועי וחד. ניצב פלד הוא לוחם למען המדינה והוא איש ניהול שיצעיד את המשטרה קדימה. זו הההזדמנות לה

מרחבי האתר
דילוג לתוכן