צילום: דוברות ידידים

הצלתם לי את הילדה, חיכנו לה תשע שנים

בית שמש: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "הצלתם לי את התינוקת שציפינו לה תשע שנים".

אתמול (ראשון) בשעות הצהריים התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת שבעה חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ ברחוב נחל שורק בבית שמש.

יהודה גיספן, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע. אפרים שרר ושמעון רבינוביץ, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אפרים מתאר: “דקות ספורות לאחר שנכנסתי לבית מיום עבודה, התקבלה הקריאה. יצאתי מיד למקום וחברתי לשמעון שכבר החל בפעולות הפתיחה. בעבודת צוות, התגברנו על הנעילה המורכבת ברכב מסוג זה וחילצנו את התינוקת כשהיא מזיעה אך מחייכת”.

לאחר החילוץ סיפרה האמא למתנדבים: “אני ובעלי ציפינו לתינוקת הזאת תשע שנים! היא כל עולמנו. בנוסף, לפני תקופה קצרה בעודי פוסעת ברחוב שמעתי נביחות של כלב מרכב חונה, הזעקתי אתכם וחילצתם אותו במהירות. כעת אני חשה סגירת מעגל כשחילצתם לי את הילדה והצלתם את חייה”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן