צילום: דוברות העיריה

מרצים וחוקרים הגיעו לאתרים ארכיאולוגים בעיר

מרצים וחוקרים מאוניברסיטת בן גוריון הגיעו לביקור באתרים הארכיאולוגים בעיר.

 

מרצים וחוקרים מאוניברסיטת בן גוריון הגיעו בשבוע שעבר לסיור בעיר בית שמש כדי להתרשם ולבחון נקודות היסטוריות בנושא דת ופוליטיקה במסגרת עבודות המחקר שהם מקיימים.

את הסיור הוביל חבר המועצה צבי וולצקי מחזיק תיק התיירות אשר ליווה יחד עם מחלקת התיירות את הביקור של אנשי הסגל.

בין היתר השתתף בביקור הארכיאולוג בנימין סטורצ’ן שניהל חפירות אריכאולוגיות שונות בעיר ובעל ידע מעמיק על ההיסטוריה של המרחב.

במסגרת הסיור ביקורו הבאים באתר הארכיאולוגי ‘המרטיר המהולל’ ‘מקאם אבו מיזאר’ ובבית ג’מאל.

המבקרים קיבלו הדרכות מרתקות ונפעמו מהעושר ההיסטורי הארכיאולוגי והנופי שמציעה העיר בית שמש.

את הסיור סיימו חברי המשלחת במפגש עם ראש העיר הנכנס שמואל גרינברג שאמר: “בית שמש היא עיר בעלת היסטוריה עשירה, המשלבת בתוכה תרבויות מגוונות. שמחתי על ההזדמנות לארח את אנשי הסגל מאוניברסיטת בן גוריון ולהציג בפניהם את אוצרותיה של העיר. שוחחנו על התוכניות העתידיות שיקדמו את המחקר והתיירות בבית שמש”.

חבר המועצה צבי וולצקי מחזיק תיק התיירות: “במסגרת המאמץ להפוך את בית שמש לעיר תיירות מרכזית בישראל, אנו מובילים תהליכים עם אנשי מקצוע וחוקרים מהשורה הראשונה. הביקור של המשלחת מטעם אוניברסיטת בן גוריון מהווה צעד משמעותי נוסף בדרך לקידום ושיפור התיירות בעיר”.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן