מבצע ניקיון פסח: ’72 שעות הזהב’ יביאו לניקוי העיר

היערכות שיא לחג הפסח: ראש העיר שמואל גרינברג כינס בלשכתו ישיבת היערכות לחג עם מינהל תפעול ואגף שפ"ע

ראש העיר שמואל גרינברג כינס אמש (שלישי) ישיבת היערכות מקיפה לקראת חג הפסח, על מנת לקבל תמונת מצב רוחבית על מוכנות כלל אגפי העירייה לקראת רצף ימי החג, בדגש על ניקיון העיר. בישיבה השתתפו בנוסף, מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי, רמ”ט רה”ע הגב’ רבקה רביץ, ראש מינהל תפעול דודו ג’מו, מחזיק תיק שפ”ע היוצא שלמה ברילנט, מחזיק תיק שפ”ע הנכנס חנוך דרנגר, ענבר קשת מנהלת אגף שפ”ע, דוד אוחיון מנהל אגף תחזוקה ואבי עמר מנהל מחלקת תברואה.

בפתח הישיבה סקר ראש מינהל תפעול בפני ראש העיר והמנכ”ל את היערכות המינהל. במסגרת מדיניות רה”ע סוכם על תגבור משמעותי של קבלני הניקיון, תוספת של משאיות אשפה, רכבי ניקוי וצוותים מקצועיים ויושם דגש על “72 שעות הזהב” ממוצ”ש הגדול ועד כניסת החג, שם ירוכזו מאמצי שיא לניקיון וגינון המרחב הציבורי.

בנוסף התקיים דיון על מבצע ביעור חמץ. במסגרת ההיערכות גויסו 10 צוותי עבודה לתגבור, 10 משאיות ייעודיות וגם 10 ניידות פיקוח עירוני. כמו”כ הוחלט על מתווה חלוקת החביות וסוכם על תיאום מקסימלי מול כב”ה והמשטרה על מנת שעד כניסת החג יסתיים המבצע בשלום.

ראש העיר, שמואל גרינברג: “העבודה של מינהל תפעול חיונית כדי שהעיר תוכל לחגוג את הפסח בסביבה נקייה, מטופחת ונעימה. כל אחד ואחת מהעובדים תורם לכך שהרחובות, הגנים הציבוריים, הכיכרות והשכונות יראו במיטבם. בימים הקרובים, נידרש למאמץ מוגבר של ניקיון, תחזוקה ושיפור חזות פני העיר. זה כולל טיפול בגינון, תיקוני תשתיות, פינוי פסולת, שטיפת רחובות ועוד כדי שנוכל להציג לציבור עיר מצוחצחת. אני יודע שזו משימה לא פשוטה שדורשת מאמץ גדול אך אני סומך על העובדות והעובדים הנפלאים שיעשו את העבודה הכי טוב שאפשר למען התושבים. אני מבקש להודות לחבר המועצה שלמה ברילנט שפיקד על המבצע לבקשתי מאז מוצאי הבחירות. זו הייתה בקשתי הראשונה ואני סמוך ובטוח שהשנה בפסח, העיר תהיה נקייה, מזמינה ומטופחת”.

מנכ”ל העירייה, יוחנן מאלי: “קיימנו היערכות מקיפה לחג הפסח כדי שתושבי העיר ייכנסו לחג כשהעיר כולה ערוכה ונקייה. עובדי העירייה בהובלת מינהל תפעול מגוייסים למבצע פסח מקצה לקצה, ניקיון העיר, גינון וטיפוח הפארקים והגינות, ביעור חמץ, הגעלת כלים וכל מה שנדרש לתושבים לקראת החג. עם אכלוס שכונות חדשות ומתיחת פני העיר, השנה הייתה מאתגרת ובזכות עבודה מאומצת של כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה אני בטוח שנצלח את המשימה בכוחות משותפים”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן