ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר לשעבר בלוך התפטרה ממועצת העיר

ראש העיר לשעבר עליזה בלוך הודיעה לפני זמן קצר על התפטרותה ממועצת העיר. את הודעתה שלחה בכתב לראש העיר כמתבקש בחוק.

ראש העיר לשעבר עליזה בלוך, הודיעה אחה”צ על התפטרותה ממועצת העיר בית שמש. במכתב ששלחה לראש העיר, היא כתבה כי בהתאם להוראות החוק לפקודת העירייה, היא מודיעה על התפטרותה ממועצת העיר ומרשימת בית שמש מאוחדת.  בשורה נוספת כתבה: “אמשיך לשרת את הציבור באמונה גדולה בכל מקום שאליו אדרש”.

בכהונה הקודמת זכתה בשני מנדטים, ואילו בקדנציה הנוכחית הגדילה את כוח מפלגתה וקיבלה שלושה מנדטים. בעקבות החלטתה של בלוך לפרוש תכנס במוקמה תמי זוסמן לכהן כחברת מועצת העיר בית שמש.

רה״ע לשעבר עליזה בלוך: ״הגשתי היום את התפטרותי ממועצת העיר בית שמש. יש לי תחושת סיפוק אדירה על ההישגים הכבירים שהבאנו לבית שמש בקדנציה האחרונה ואני מאחלת הצלחה גדולה לראש העיר הנכנס שמואל גרינברג בהמשך מימוש היעדים שהצבנו. אני נרגשת לברך את חברתי תמי זוסמן שתהיה חברת המועצה החרדית הראשונה בישראל וגאה במגוון האנושי המופלא של רשימת ׳בית שמש מאוחדת׳ – אין עוד רשימה בישראל שמכהנים בה בהרמוניה נציג חילוני, רב דתי לאומי עולה מאתיופיה ואישה חרדית.

החברה הישראלית נמצאת כעת בנקודת שבר קשה ביותר ואני אעשה ככל שביכולתי כדי לתרום ולסייע לטובת אחדות העם וחוסנו. אמשיך לשרת את הציבור בכל מקום שאליו אדרש מתוך אמונה גדולה ואהבה לעם ישראל בכלל ולתושבי בית שמש בפרט”.

ראש העיר גרינברג אמר בתגובה: “קיבלתי את התפטרותה של רה”ע היוצאת ממועצת העיר. אין לי ספק שבכל מקום שתהיה בו היא תהיה שגרירה של העיר בית שמש. אני מודה לעליזה על תרומתה הרבה לעיר ומאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך”.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן