ראש העיר החדש שמואל גרינברג נכנס לתפקידו

לפני זמן קצר הסתיים טקס חילופי ראש העיר בית שמש. בטקס במעמד ראש העיר הנכנס שמואל גרינברג וראש העיר היוצאת ד”ר עליזה בלוך, השתתפו סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר היוצאים והנכנסים, מנכ”ל העירייה, הגזבר, מבקר העירייה וצוות ההנהלה ועשרות עובדים.

ראש העיר, שמואל גרינברג: “אני נכנס היום לתפקיד ראש העיר בית שמש ביראת כבוד ובחרדת קודש, אני תפילה לבורא עולם שאהיה שליח ציבור נאמן ושתצליח דרכי. כבר היום אפגש עם נציגות עובדי העירייה ומנהלי האגפים והמינהלים אנחנו מתחילים לעבוד מיד”

עוד הוסיף ראש העיר: “אני מבקש לומר לתושבי העיר, הדלת שלי פתוחה בפניכם, יש לנו עיר מדהימה והמשימה שלי ושל הנהגת העיר זה לגשר ולתת לכולם, בית שמש היא של כולם ואהיה ראש העיר של כולם. עבודה רבה לפנינו ובעזרת השם נעשה ונצליח”.

ראש העיר גרינברג פתח את יומו במסוף התחבורה הציבורית ואמר, “המשימה הראשונה – שיפור התחבורה בעיר”. ראש העיר את הנהגים, דרש בשלומם, הקשיב ושאל על האתגרים בשטח, “הציבור מצפה לשינוי ולבשורה ואנחנו נפעל להביא את הבשורה הזו”.

לאחר מכן הגיע גרינברג לביקור במרכז יום לקשיש, פגש את ציבור הוותיקים והבטיח לעמוד לימינם. “לא בכדי אני פותח כאן את יומי הראשון בתפקיד. הגעתי לפה כדי לומר אני כאן בשבילכם, העירייה תתן את מלוא תשומת הלב לציבור הגיל השלישי”.

לאחר מכן קיים גרינברג סיור נרחב בבניין העירייה, עבר בין האגפים, פגש את העובדים ומנהלי המחלקות וסייר במוקד העירוני.

הצוות שליווה את ראש הבוקר: רמ”ט רה”ע הגב’ רבקה רביץ, מנהלת הלשכה הגב’ מיכל לוי ועוזרו הבכיר של רה”ע, אבי מייערס. בימים הקרובים ישלים ראש העיר גרינברג את סבב מינוי אנשי לשכתו והצוות המקצועי בלשכת ראש העיר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן