צילום: דוברות כב"ה ירושלים

כיבוי אש ערכו תרגיל תחנתי רחב היקף בעיר

לוחמי האש, משטרת בית שמש, יחידות השיטור והפיקוח העירוני, יחידות סער, פקע"ר, מד"א, מפקדים ומתנדבים של כבאות והצלה לישראל תחנה אזורית בית שמש, קיימו אמש תרגיל רחב היקף במתווה רב זירתי.

לוחמי האש, משטרת בית שמש, יחידות השיטור והפיקוח העירוני, יחידות סער, פקע”ר, מד”א, מפקדים ומתנדבים של כבאות והצלה לישראל תחנה אזורית בית שמש, קיימו אמש תרגיל רחב היקף במתווה רב זירתי.

התרגיל דימה אירוע נפילת טילים עם מעורבות הרס ושריפה בבניין רב קומות, שריפה בתווך תת קרקעי וחילוץ של היחידה המיוחדת יל”מ מחלל מוקף.

התרגיל בוצע במתחם המגורים והמסחר “שערי העיר” בבית שמש, כחלק משגרת האימונים השוטפת. התרגיל בחן את שיתוף הפעולה של ציר פיקוד מטה כבאות והצלה יחד עם מטה משטרת בית שמש.

במהלך התרגיל הופעל גיוס כללי, הזנקת גורמי הסיוע, בחינה של הציר הלוגיסטי המספק מענה לכוחות וכן תורגל מערך ההגנה מאש של התחנה אשר ביצע בדיקה של תקינות מערכות ההגנה מאש בבניין.

טפסר אבי הרוש, מפקד תחנה אזורית בית שמש: “ביצענו עוד תרגיל משמעותי שהוא חלק מסדרת אימונים ותרגילים המתקיימים במהלך כל השנה. מדובר בתרגיל רחב היקף יחד עם כל גורמי שיתוף הפעולה, בפיקודו של מפקד משטרת בית שמש סנ”צ אלון וינשטיין.

התרגיל דימה תרחיש שהותאם למציאות המלחמתית, בזירה מורכבת של אוכלוסיה אזרחית. התרגיל המחיש את יכולותיהם המקצועיות של לוחמי האש ואת חשיבות שיתוף הפעולה בין גופי החירום השונים. אנחנו נמשיך לשמור על כשירות מבצעית ברמה הגבוהה ביותר, כדי לתת את השירות הטוב ביותר לאזרחים”.

צילום: דוברות כב”ה ירושלים

מרחבי האתר
דילוג לתוכן