פרוש: “כבר לפני חצי שנה ידענו שגרינברג הוא מועמד הניצחון”

הציר של דגל התורה ושלומי אמונים הוכיח את כוחו בבית שמש: השותפות בין שתי הסיעות הובילה לניצחון מרשים בסיבוב הראשון של הבחירות לראשות העיר.

הציר של דגל התורה ושלומי אמונים הוכיח את כוחו בבית שמש: השותפות בין שתי הסיעות הובילה לניצחון מרשים בסיבוב הראשון של הבחירות לראשות העיר. תוצאה שלא הותירה ברירה לשותפות האחרות אלא להצטרף למומנטום ולגייס את תמיכתן. זוהי בשורה אדירה עבור הציבור החרדי כולו, ועבור בית שמש בפרט, אשר ידועה כבעלת פוטנציאל בנייה אדיר.

יו”ר שלומי אמונים השר מאיר פרוש בירך הערב על ניצחונו של שמואל גרינברג בבחירות לראשות העיר בית שמש: “האחדות החרדית ניצחה היום. כבר לפני חצי שנה ידענו שר’ שמואל גרינברג הוא מועמד הניצחון המובטח למען עתידה של העיר בית שמש, וכעת כלל הציבור החרדי תושבי העיר יקצרו את הפירות האלו ב-5 השנים הקרובות. ברכות גם לסגנו ר’ שמעון גולדברג שיהיה שותף מוביל בניהול העיר ופיתוחה למען כלל קהילות הקודש”.

יו”ר ועדת העבודה והרווחה ח”כ הרב ישראל אייכלר מסר על נצחון הציבור החרדי בבחירתו של שמוליק גרינברג לראשות העיר בית שמש: “זהו יום של תקווה גדולה לעיר בית שמש, ויום בשורה לכל הציבור החרדי והציבור האמוני. זו אמירה מהדהדת שהאחדות היא המנצחת. כשהולכים יחד – מנצחים כל מכשול. אני מברך את תושבי בית שמש על יום חדש בעיר, בניהול גורמי מקצוע שמכירים היטב את הצרכים של כל קהילה וקהילה. ומאחל הצלחה לידידי הרב שמואל גרינברג ולחברי המועצה בניהול העיר בקדנציה הקרובה”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן