מבחנה. תמונת ארכיון. צילום: לדעת

כעת מתברר: הבחור חיים שמואל ויצהנדלר ז״ל נפטר מזיהום

עכשיו מתברר מדוע משכה הפרקליטות את בקשתה לנתיחת הגופה. מתברר כי סיבת המוות שהתבררה בבדיקות הרפואיות, הן זיהום בגופו של הבחור הצעיר בן ה-13

רק כעת אחרי שעתיים מאז משיכת הפרקליטות את בקשתה לנתח את גופתו של הבחור חיים שמואל מאיר ויצהנדלר ז״ל, מתבררת הסיבה, והיא: תוצאות רפואיות שהגיעו מהבדיקות שנערכו אתמול, ולפיהן סיבת המוות היא זיהום.

הדברים מתבררים מתגובת המשטרה שביקשה להבהיר את הדברים כפי שהיא מציגה. לדבריה. בעקבות ממצאים שעלו בראשית החקירה, נשלחה אתמול (שלישי) בבוקר גופתו של הנער לבדיקות הכוללת בדיקה חזותית, ובדיקות שונות ע״י רופא משפטי, במכון לרפואה משפטית, זאת לאחר היוועצות עם הפרקליטות.

המטרה הייתה לקבוע את סיבת המוות של הנער, בעקבות כך שלא ניתן היה לקבוע אותה בודאות בשטח וממצאים שחייבו בדיקה. לאחר בדיקות אלו, נמסר אתמול מהמכון לרפואה המשפטית למשטרה כי לאור הממצאים שהתגלו עד כה -עמדתם הייתה לבצע נתיחה לקביעה ודאית של סיבת המוות.

בהתאם, נוכח עמדת המכון לרפואה המשפטית, הפרקליטות והמשטרה ביקשו את ביצוע הנתיחה מבימ״ש השלום, שאישר עמדה זו אמש, ועליה הוגש ערעור ועיכוב ביצוע מצד המשפחה.

היום (רבייע) בסמוך לדיון בערר בבג״צ בהובלת הפרקליטות, התקבל דיווח ע״י הפרקליטות למשטרה שעמדתם השתנתה, זאת לנוכח ממצאים של בדיקות רפואיות שבוצעו והצביעו על כך שסיבת המוות היא כתוצאה מזיהום. בהתאם הוחלט ע״י הפרקליטות למשוך את הבקשה לנתיחה טרם הדיון בערר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן