הושק משרד המכירות המשותף של קבוצת ‘נתיב’ וקבוצת ‘שפיר’

לאחר שהשיקו יחד את פרויקט-העל ההיסטורי "כתר הרמה" בשכונה ד-5 בבית שמש, קבוצת 'נתיב' וקבוצת 'שפיר' השיקו את משרד המכירות החדש המאפשר לרוכשים פוטנציאליים להתרשם ממבחר ענק של דירות יוקרתיות. מיד עם השקת הפרויקט, נרשמו ביקושי שיא עם עשרות רכישות שבוצעו במשרד המכירות החדש שממוקם בשדרות האמוראים 7 בית שמש.

מיד עם השקת השכונה החדשה שתיבנה כולה בפעימה אחת יחד עם כל התשתיות, הגינות ומוסדות הציבור, החלו ביקושים גדולים והתעניינות רחבה בפרויקט, במסגרתם בוצעו עשרות עסקאות על ידי רוכשים. השכונה החדשה “כתר הרמה”, נבנית בפעימה אחת יחד עם כל התשתיות, הגינות, הפארקים הירוקים ומבני הציבור – בתי כנסת, מקוואות, בתי ספר וכל הדרוש למגורים בשכונה יוקרתית ומבוקשת.

השכונה תכיל 1,057 יח”ד ב-55 מבנים שישתרעו על שטח ענק ובו 77 דונם של פארקים ירוקים וגינות ומבני ציבור. השכונה משקיפה על נוף הררי פסטורלי עוצר נשימה של גבעות מוריקות ואוויר הרים צלול. עם השקתה על ידי החברות הבונות, הפכה השכונה ליעד מגורים נחשק המסומן כעיר העתיד של בית שמש. את הפרויקט הייחודי מובילות קבוצת ‘שפיר’ מחברות הבנייה והתשתיות הבולטות בישראל עם ניסיון של מעל יובל שנים, באמצעות זרוע הנדל”ן של הקבוצה, ‘שפיר מגורים’ וקבוצת ‘נתיב יזמות ופיתוח נדל”ן’ בבעלותו של ר’ שמחה גריידינגר הנחשבת לאחת מחברות היזמות והבנייה הגדולות בישראל עם ניסיון של מעל שלושה עשורים.

השכונה החדשה מציעה חוויית מגורים אקסקלוסיבית עם מבחר דירות בגדלים שונים, לרבות מגוון דירות גן מרווחות, פנטהאוזים ודירות 4-5-6 חדרים בעלות מפרט טכני עשיר ורמת גימור מהוקצעת ברמה הגבוהה ביותר. הסטנדרטים הגבוהים והמיקום המושלם, מציבים את השכונה החדשה כמקום מועדף למגורים.

גם בתקופה זו, ולאורך התקופה הקרובה, משרד המכירות יהיה פתוח לרוכשים המעוניינים להתרשם מהמבחר הגדול והשילוב המנצח של מיקום, נוף, יוקרה, תשתיות מוכנות וחברות בעלות מוניטין רב. עכשיו, כאשר המכירה המוקדמת עומדת בשלבים האחרונים, זה הזמן שלכם לגלות את שכונת המגורים החדשה וליהנות מכל מה שהיא מציעה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן