שמעון גולדברג.

צפו בגולדברג: “ידעתי מה לא נעשה, לא נתמוך בבלוך”

יו"ר שלומי אמונים בעיר שמעון גולדברג אמר בטקס החתימה לתמיכה בגרינברג: "שאלו מה נעשה, אני ידעתי מה לא נעשה, לא נתמוך בראש העיר המכהנת. "אני ושמואל גרינברג יש לנו את הכישורים ואת התארים המתאימים".

יו”ר שלומי אמונים בעיר, חבר המועצה שמעון גולדברג, לקח חלק במעמד החתימה של ההסכם בין שלומי אמונים ודגל התורה שנערך בצהרים (שלישי) בבית דגל התורה בבני ברק.

במהלך דבריו אמר גולדברג כי “אנשים רצו לנחש מה נעשה, אבל אני ידעתי כל הזמן מה לא נעשה. היה ברור לי שלא נלך עם ראש העיר המכהנת. המבחן הראשון שהיה לנו זה לגבי שותפות אמת, אני מכיר את שמוליק עוד מהקדנציות הקודמות, עבדנו בשותפות מלאה, אני מכיר את הנציגים הקיימים, והוכחנו שברמה המקומית להתנהל בצורה שקופה והגונה ושותפות אמת, אנחנו כקבוצה ידענו להוכיח ונדע להוכיח, שאנחנו לא יכולים לקבל מועמד אחר”.

“זה רגע מאוד מרגש, כל אחד מהשותפים הטבעיים שעדיין לא מצטרפים אלינו, יודעים את האמת, אנשים אולי יודעים להבטיח דברים יותר טובים מאיתנו, אבל אבסופו של דבר להבטיח זה ל אמספיק, בקבוצה שלנו יש הרבה יותר מה לסמוך, ובע”ה המספרים הם לטובתנו”.

“יושבים פה נציגי ציבור שמייצגים בין 40-50% של היהדות החרדית, אנחנו יודעים על כאלו שלא יתמכו בראש העיר המכהנת, ואנחנו יכולים להגיד שהרב שמואל גרינברג יהיה ראש העיר של בית שמש. אנחנו לא הולכים לישון ונעשה הכל שהוא ייבחר לראשות העיר”.

“יש לנו אתגר גדול להגדיל את הכוח החרדי במועצת העיר. אני ושמואל גרינברג יש לנו את הכישורים ואת התארים המתאימים. הניהול הכושל שהיה בחמש שנים האחרונות אין ויכוח, גם התושבים יודעים זאת ואנחנו צריכים להראות ניהול הרבה יותר טוב לכולם, לכל תושבי בית שמש”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן