כל הפרטים מה עומד מאחורי הזדהות ויסמן עם שלומי אמונים

נציג בעלזא הפתיע כשהודיע שהוא חובר ל'שלומי אמונים', כעת אנו יכולים לספר שמדובר במהלך כלל ארצי. על פי ההסכם בעלזא תקבל את המקום השני, אולם עם זאת התפקידים יישמרו לנציג שלומי אמונים.

בישיבת המועצה שנערכה היום (רביעי), הפתיע ישעיה ויסמן, חבר המועצה מטעם בעלזא, כשהודיע כי הוא מזהה עם סיעת ‘שלומי אמונים’.

כעת אנחנו חושפים באתר 418 את הסיבה לכך, ומה המשמעויות. מתברר כי עד הרגע האחרון כלל לא היה ברור שויסמן הזדהה עם ‘שלומי אמונים’, אולם לבסוף זה קרה. הסיבה להזדהות, היא הסכם כלל ארצי בין בעלזא ו’שלומי אמונים’ לריצה משותפת, ובכלל זה גם בבית שמש.

על פי ההסכם, בעלזא תקבל את המקום השני, מה שיביא לדחיקתו של אברהם פרנקל, נציג חסידות ברסלב בשלומי אמונים למקום השלישי ברשימה. עם זאת, כחלק מההסכם נקבע כי תפקידים ביצועים יהיו שייכים לאיש שלומי אמונים, מה שישאיר את פרנקל עם התפקידים, שכן גם בהסכם פנימי בתוך ‘שלומי אמונים’, נקבע כי יבצעו צילום מסך של התפקידים הנוכחיים.

הזדהותו של ויסמן היום עם סיעת ‘שלומי אמונים’, היא אמירה שאי לה כל משמעות מעשית והיא נטו הצהרתית שכן טכנית יוכל גם מחר לחבור לסיעה אחרת ולהתמודד עם כל מי שיחפוץ. עם זאת, כן ישנה משמעות של קבלת מספר חברי ועדת קלפי ומשקיפים כפי גודל הסיעה, כך שצירופו של ויסמן לשלומי אמונים יש בה כדי לבטא זאת בחברי ועדת הקלפי והמשקיפים.

.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן