לא רק בהפגנות: שוטרים פגשו קבוצה של חסידי בעלזא בעיר ● תיעוד

כ-200 תלמידי ישיבות מחסידות בעלזא באלעד ובבית”ר השתתפו ביום קהילה משטרה ששבו תלמידי הישיבה נערך במסגרת ימי הקמפ של התלמידים. זו כבר מסורת כאשר מאות תלמידים נחשפים לפעילות המשטרה באופן ישיר וזאת במסגרת יום קהילה משטרה שהותאם לבואם של תלמידי הישיבה על ידי רס”ר נתנאל תורג’מן השוטר הקהילתי של שכונת חפציבה והקריה החרדית בבית שמש.

כידוע שוטרי תחנת בית שמש מתמודדים בכל יום באתגרים המייחדים את הציבור החרדי וידיהם עמוסות בעבודת קודש. השוטרים בראשותו של רס”ר תורג’מן לקחו פסק זמן קצר וארגנו מפגש מרתק שבו הם נחשפו לפעילותם של השוטרים ולאמצעים שונים הנועדים לשמור על ביטחונו של הציבור כולו. מסוק של היחידה האווירית שהיה בסיור באזור חלף מעל ראשי תלמידי הישיבה כשהוא מפעיל את מערכת הכריזה והטייסים ברכו את תלמידי הישיבה על השתתפותם ביום המיוחד. המסוק שמשך תשומת לך מרובה ועורר את הבחורים לשיח על יכולות שמימיות, ועל התווך האווירי של משטרת ישראל. ההפתעה גברה כאשר רחפן של יחידת הסיור הירושלמית הפליא לרחף בקרבת התלמידים ומפעילו הסביר להם את היכולות הרבות שיש לו בשמירה על בטחון הציבור ביום ובלילה.
פרשי מחוז ירושלים שהגיחו מבין העצים גרמו לציבור התלמידים לסקרנות רבה. רבים מהם התעניינו ביכולם של הסוסים להיות חלק מהזרוע המבצעית של המשטרה וקיבלו הסברים על תרומתם בחיפוש נעדרים ובטיפול באירועים מורכבים עתירי קהל.

יח’ האופנועים של מחוז ירושלים הדגימה לתלמידים את הדרך המבצעית להתמודדות עם ארוע מורכב של פעילות חבלנית והסיירים הדגישו לתלמידים את המיוחדות והמהירות שהם מגיעים לכל ארוע מסוג זה על מנת לעצור אותו בתחילתו, ולמנוע פגיעה בחיי אדם.מפקד מרחב ציון תנ”צ רונן עובדיה הגיע במיוחד לברך את תלמידי הישיבה. תנ”צ עובדיה סיפר להם כי המשטרה ושוטריה עושים יומם וליל את כל מה שניתן שהציבור יוכל לחיות חיי שיגרה בטוחים. תנ”צ עובדיה ברך את תלמידי הישיבה על פועלם ביומיום ואיחל להם חופשה של צבירת כוחות לקראת זמן אלול.

ימי קהילה משטרה נערכים כחלק חשוב בקרב אוכלוסיות שונות על מנת לחשוף בפני הציבור הרחב את פועלה של המשטרה בכל יום ויום וליצור שיח פורה בין השוטרים לבין הציבור הרחב.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן