בעקבות אחוזי ההתחסנות נמוכים: רבני העיר התכנסו לדיון חירום ● ידיעה

לאחר שתינוק נפטר משעלת התכנסו רבני העיר התכנסות ברמה ב' שם שמעו את עמדת גורמי הבריאות בנוגע לחיסון הילדים • הרבנים יצאו בקריאה להורים לחסן את ילדיהם בכדי שחלילה לא יגיעו למצב של פיקוח נפש

בעקבות ירידה מדאיגה באחוזי התחסנות תינוקות בעיר, התכנסו במהלך השבוע האחרון רבני העיר לדיון חירום שנערך במרפאת הילדים של לאומית “לב הרמה” ברמת בית שמש ב’ מתוך מטרה לטקס עיצה ולהביא לכך שתינוקות העיר יחוסנו שחלילה לא יגיעו למצב של פיקוח נפש.

במרכז דיון החירום שנערך במהלך השבוע הציגו בפני הרבנים כי רק במהלך השבוע האחרון נפטר תינוק משעלת לאחר שהתברר שלא חוסן. בדיון החירום הציגו רפואי הקופה את הנתונים המדאיגים ואת הצורך לקרוא להורים לחסן את התינוקות.

בדיון החירום השתתפו רבני העיר בית שמש הגאון רבי נתנאל בראנסדורפר, הגאון רבי מרדכי גרין, הגאון רבי קלמן וייס, הגאון רבי דב רבינוביץ וכן הרופאים ד”ר גרשון סגל, ד”ר אפרים רוזנבאום, ד”ר מיטשל בנוק, מנהל המגזר החרדי בלאומית הרב אפרים רוזנשטיין ויאיר רט מנהל אזור יהודה בלאומית שירותי בריאות.

בסיום הדיון הציגו שוב הרופאים את עמדת גורמי הבריאות המקצועיים לחסן את הילדים והתינוקות מפני שעלת בכדי לא להגיע חלילה למצב של פיקוח נפש. הרבנים הודו לראשי לאומית על המפגש וקראו להורים לחסן את ילדיהם.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן