נציגות חרדית מרשימה בתחרות הקאתון בדרך לגמר ● סקירה

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מובילה זו השנה השלישית תחרות בה אלפים מתושבי העיר מבקשים ליישם רעיון שלהם במרחב הציבורי • במהלך התחרות זכו היוזמות ללווי מקצועי של מנטורים ועברו הדרכה אישית של אנשי מקצוע • נציגות חרדית מרשימה

מאות מתמודדים ועשרות יוזמים מתחרים היום (שני) על הזכות לעלות לגמר הקאתון תשפ”ג לאחריות קהילתית בעיר. ראש העיר ד”ר עליזה בלוך מובילה זו השנה השלישית תחרות בה אלפים מתושבי העיר מבקשים ליישם רעיון שלהם במרחב הציבורי. התחרות היא בשיתוף מפעל הפיס. במהלך התחרות זכו היוזמות ללווי מקצועי של מנטורים ועברו הדרכה אישית של אנשי מקצוע ולבסוף עומדים בשעות אלו לשיפוט מקדים לקראת גמר התחרות.

רבים מתושבי העיר בית שמש החרדיים משתתפים בתחרות והציעו יוזמות שונות לשיפור המרחב המשותף בעיר. ביוזמות ניתן למצוא: יוזמה של מירב כהן תושבת רמה ב’. יוזמה גינה קהילתית מיוחדת. במרחב של אשכול גנים, ישיבה ומקום לפעילות נוער שיהיה שותף תוקם הגינה לטובת הילדים.

יוזמה נוספת עוסק בפיתוח מיומנות מילולית חברתית. מגישה אותה שרה משכונת רמה ב’ בעיר. במסגרת היוזמה מציעות החברות לבנות מרכז תקשורת רגשית חברתית אשר יחבר בין ילדים להורים ובין ילדים לחברים.
בנוסף, יתמקד המרכז בשילוב ילדים על הרצף ע”מ להקל עליהם את ההשתלבות בכיתות הרגילות.

עוד יוזמה של אליהו מרמה ד’ היא להקים מועדון מוזיקה חסידית בלבד בו ניתן יהיה להנות ממוזיקה ולחבב את אהבת המוזיקה על הילדים.יוזמה נוספת של חיה פרל. שם היוזמה “טיפלה”. מעין מרחב טיפולי הצמוד לטיפת חלב ומעניק מעטפת רגשית בצד הטיפול הרפואי. יצוין כי בשעות הקרובות יתקיים גמר התחרות.

ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך: “אני גאה להיות תושבת העיר שיש בה תושבים רבים שאכפת להם מהעיר שלנו. מדהים לראות את הפסיפס של תושבי העיר מכל השכונות השונות מבקשים להשפיע על עתיד העיר בית שמש.”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן