בשעה טובה: נחנך פארק התעשיה אלון החדש ● תיעוד

ממשיכים להאיץ קדימה את קטר הפיתוח הכלכלי של בית שמש : טקס הנחת אבן פינה לפארק התעשיה ״אלון״ ● "אנחנו מקדמים ודוחפים את הפיתוח הכלכלי בעיר בית שמש" אמר ישראל מנדלסון ממונה מסחר ותעסוקה

היום (רביעי) התקיים טקס הנחת אבן פינה לאזור תעשייה ״אלון״. בטקס השתתפו ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, חבר המועצה וממונה מסחר, תעסוקה ותעשייה ישראל מנלדסון, חבר המועצה וממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל, חבר המועצה וממונה תחבורה הרב יוסי גולדהירש, מנכ”ל החברה הכלכלית עו”ד זאב לכוביצקי ומכובדים נוספים.

פארק התעשיות החדש המוקם בימים אלו, ממוקם בסמוך לאזור התעשייה לביא על כביש וירג’יניה ומשתרע על כ-131 דונם. הפארק יהווה בית לתעשייה מתקדמת, משרדי הייטק, למטה המרכזי של חברת אירוקה, מרכזים לוגיסטיים ועוד. השלב הראשון של הפארק שווק ובמקום מתבצעות עבודות פיתוח נרחבות להכשרת השטח ליזמים הצפויים להתחיל בבניה עוד בשנת 2023. כמו כן בחודשים הקרובים צפויים לצאת לשיווק מספר מגרשים חדשים בשלב השני של פארק התעשייה.

״אנו נרגשים לחזות בהגשמת החזון שלנו לצמיחה כלכלית ולפיתוח בבית שמש באמצעות הקמת פארק התעשייה פורץ הדרך הזה” אמרה בפתיחה ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך, “הטקס היום מהווה אבן דרך משמעותית כאשר אנו מניחים את אבן הפינה לפרויקט המשמועיתי הזה, אשר ללא ספק ידחוף את העיר שלנו לשגשוג כלכלי. הקמת פארק תעשייתי זה היא עדות למחויבות שלנו לטפח תעשייה מתקדמת וחדשנות טכנולוגית בעירנו. יחד, נסלול את הדרך להזדמנויות כלכליות, להניע צמיחה ושגשוג לעיר שלנו ולתושביה. זהו פרק מרגש במסע שלנו, ואני מצפה בקוצר רוח לראות את הפירות של העשייה הזו. הקטר הכלכלי של העיר בית שמש ממשיך לדהור בכל הכוח״.

ממונה תעשייה ומסחר הרב ישראל מנדלסון התרגש ואמר : “אנחנו מקדמים ודוחפים את הפיתוח הכלכלי בעיר בית שמש. עושים פיתוח כלכלי ובאמצעותו עושים יותר חינוך, יותר תרבות, יותר חידוש פני העיר. הקטר הכלכלי מניע את בית שמש. אני רוצה להודות לראש העיר על הובלת עולם התעשייה”.  ממונה החברה הכלכלית הרב אברהם פרנקל:”אנחנו מקדמים את התעשייה במקצועיות יוצאת דופן בהובלת זאב לכוביצקי מנכ”ל החברה הכלכלית. אני רוצה להודות ראש העיר שרואה יעד בקידום וחיזוק החברה הכלכלית. נמשיך לפעול לקידום הפיתוח והיזמות בעיר”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן