קדושי העיר בית שמש: מרכינים ראש לזכר הנופלים ● תמונות

ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "המחבלים הארורים מעולם לא הבחינו בין חרדים, חילונים, עולים או וותיקים. כולנו עם אחד, גורל אחד" ● טרם תחילת הטקס פקדה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך את קבריהם של הנופלים יחד עם חברי המועצה

הבוקר (שלישי) התקיים טקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה שנערך בבית העלמין בבית שמש. טרם תחילת הטקס פקדה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך את קבריהם של הנופלים יחד עם מ”מ רב העיר הרב שלמה בן עזרא. כיבדו את מעמד הטקס סגנית רה”ע רינה הולנדר, חבר המועצה שלום אדרי, חבר המועצה הרב ישראל סילברשטין, מפקד משטרת בית שמש סנ”צ אלון וינשטיין, ממונה המועצה הדתית הרב אלדד גדסי, מכובדים נוספים ומאות מתושבי העיר.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “המחבלים מעולם לא ידעו להבחין בין נטלי שמשפחתה עלתה מברית המועצות לבין אולג שמשפחתו החרדית וגרה בנהר הירדן ובין אנשים אחרים. המחבלים הארורים מעולם לא הבחינו בין חרדים, חילונים, עולים מברית המועצות, ארצות הברית או אתיופיה. כולנו עם אחד, גורל אחד. הם יודעים להפוך אותנו לגורל אחד ולנו אין את הפריבילגיה לפרק את השותפות הזאת, לא בבית העלמין, לא בחגיגות יום העצמאות, לא בהדלקת טקס המשואות וגם לא בפיקניקים. בשום מקום. הגודל שלנו אחד. אני עומדת כאן בבית העלמין כראש עיריית בית שמש ויחד עמי כל תושבי העיר ומרכינים ראשנו לזכר חללי צבא ההגנה לישראל ונפגעי פעולות האיבה. העיר בית שמש זוכרת, לא תשכח”. מ”מ רב העיר הרב שלמה בן עזרא נשא דברי תורה לזכרם של חללי העיר.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן