ממונים חדשים למועצה הדתית: הרב אלדד גדסי והגב’ רבקה אדרי ● כל הפרטים

משרד הדתות אישר הבוקר את הממונים החדשים למועצה הדתית בבית שמש.
הממונים הם: הרב אלדד גדסי והגב’ רבקה אדרי.

הרב גדסי בעל ניסיון רב בניהול מועצות דתיות בישראל. שימש בעבר כממונה במועצה הדתית בעיר רחובות ובבית שמש וכעת חוזר לכהן בתפקיד הממונה בבית שמש בלבד. הרב גדסי מכיר היטב את העיר בית שמש, מקובל על קהילות העיר וימשיך בחיזוק ערוצי השיח וההידברות לחיזוק שירותי הדת בעיר בית שמש.

יחד עם הרב גדסי תכהן הגב’ רבקה אדרי.
הגב’ אדרי, בעלת תואר שני במנהל עסקים, ניסיון רב בניהול משאבי אנוש, תפעול ולוגיסטיקה. עוד עוסקת הגב’ אדרי בעולם החינוך בדגש על טיפול בפרט, מניעת נשירה ופרוייקטים מיוחדים.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך : “אני מברכת בברכה והצלחה את הרב גדסי ואת רבקה אדרי. הרב גדסי מכיר את העיר בית שמש וקהילותיה ופעל בה ואני מברכת על שובו. יחד עם רבקה שמביאה עמה ניסיון מקצועי רב ובעבודה משולבת עם עיריית בית שמש נחזק ונקדם את שירותי הדת לטובת כלל תושבי בית שמש.”

המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח :”המועצה הדתית יוצאת לדרך חדשה. הרב גדסי, שמכיר היטב את העיר בית שמש וקהילותיה, והגב’ אדרי יפעלו ויקדמו את כל השירותים הדת העירוניים יחד עם העירייה לטובת כל קהילות ושכונות העיר. אני מבקש להודות לשר הדתות הרב מלכיאלי, מנכ”ל משרדו יהודה אבידן וליו”ר ש”ס ח”כ הרב אריה דרעי. אין לי ספק כי המשך עשייה משולבת עם ראש העיר ד”ר עליזה בלוך תוביל לקידום שירותי הדת עבור כל תושבי העיר בית שמש”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן