צילום: ידידים

חולצה פעוטה בת שנה וחצי שננעלה ברכב ברחוב מרים הנביאה

פעוטה כבת שנה וחצי ננעלה ברכב ברחוב מרים הנביאה וחולצה בשלום על ידי מתנדב ידידים • "סיפוק גדול להיות שותף בהצלת חיים״

אתמול (ראשון) בשעה 14:51, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב מרים הנביאה בבית שמש.

שומרון פוגל, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והעביר קריאה בקבוצת החירום. לקריאה נענה שמואל בן ישי, מתנדב הסניף, שהגיע למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ שמואל את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שמואל מספר: ״מיד כשהתקבלה קריאת החירום מיהרתי להגיע למקום האירוע. כשהגעתי האם אמרה לי שאחרי ששוחחה עם המוקד שלנו, טילפנה לבעלה על מנת שיביא את המפתח הרזרבי. מיד התחלתי בפעולות לפתיחת דלת הרכב. כמעט והצלחתי לפתוח את הדלת, ובדיוק האבא הגיע עם המפתח הנוסף ופתח את נעילת הרכב. ההורים הודו על המאמץ והתושיה. סיפוק גדול להיות שותף בהצלת חיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן